HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Να γιατί ο άντρας δεν ψωνίζει, αλλά… αγοράζει!

Εμείς οι άντρες έχουμε μια περίεργη σχέση με τα ψώνια.
Εκτιμούμε μεν τις ανέσεις που μας προσφέρει το σύγχρονο καπιταλιστικό οικοδόμημα και κατανοούμε τις οικονομικές αρχές που διέπουν την καμπύλη της προσφοράς και ζήτησης. Έχουμε συνειδητοποιήσει πλέον ότι δεν ζούμε στην εποχή που έπρεπε να κυνηγήσεις για να φας ή να σπείρεις για να συλλέξεις την τροφή σου.

Ξέρουμε ότι ο μόνος τρόπος για να αποκτήσεις αγαθά και να έχεις πρόσβαση σε υπηρεσίες είναι με το να βγεις στην αγορά.



Ωστόσο, είναι άλλο πράγμα να πας σε ένα μαγαζί για να αγοράσεις κάτι που σου λείπει κι άλλο να πας για ψώνια. Γενικώς! Και θα καταλάβεις αμέσως τι εννοούμε.

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι ανακάλυψες πως σου χρειάζεται ένα καινούριο τζινάκι, μιας και το παλιό σου έχει φθαρεί τόσο που δεν μπορείς πλέον να το φοράς ούτε για μαστορέματα. Τι κάνεις;



Για τους περισσότερους από μας η λογική επιλογή θα ήταν να ζητήσεις από τη δικιά σου να σε συνοδεύσει στην αγορά και να σε βοηθήσει να διαλέξεις ένα παντελόνι, μιας και το γούστο σου δεν υπάρχει όταν μιλάμε για μόδα. Κι εδώ εντοπίζεται το μέγα, τραγικό και ασυγχώρητο λάθος σου!

Γιατί η καλή σου θα κάνει την πολύ απλή αυτή δουλειά τόσο επώδυνη που θα το σκεφτείς σοβαρά να ξαναπάς για ρούχα στα επόμενα 10 χρόνια. Θα σε βάλει να δοκιμάσεις κάθε διαθέσιμο τζιν σε τουλάχιστον 20 μαγαζιά πριν εγκρίνει τελικά (ναι, αυτή θα αποφασίσει) το τζιν-πραγματική ευκαιρία των 200 ευρώ.



Κι ενώ εσύ νόμιζες πως πρόκειται για δεκάλεπτη διαδικασία που θα σου κοστίσει κάνα πενηντάρικο (πόσο να κάνει ένα κομμάτι καραβόπανο πια;), βιώνεις τώρα μια μοναδική αγοραστική εμπειρία που μόνο η γυναίκα μπορεί να σου προσφέρει. Εφιάλτη τη λέμε αυτή την εμπειρία, εφιάλτη από τον οποίο μάλιστα δεν μπορείς να ξυπνήσεις!



Κι αυτό γιατί εσύ βγαίνεις στην αγορά μόνο από ανάγκη, ενώ για τη γυναίκα το χάζεμα στη βιτρίνα και η μετακόμιση εντός του παραβάν είναι δεύτερη φύση. Κι έτσι ενώ βγήκατε, κατόπιν ρητής συμφωνίας, για εκείνο το παντελόνι σου που λέγαμε, η βόλτα στα μαγαζιά θα καταλήξει να αφορά ξανά εκείνη, μιας και θα δει την τσάντα των ονείρων της και θα ορμήσει στο μαγαζί σαν να μην υπάρχει αύριο. Που δεν υπάρχει φυσικά αύριο, αν μιλάμε τουλάχιστον για σένα.



Υπάρχουν βέβαια εξαιρέσεις στον κανόνα της αντρικής καταναλωτικής συμπεριφοράς, όταν ας πούμε θες να αποκτήσεις καινούρια τηλεόραση ή -ακόμα καλύτερα- νέο αυτοκίνητο.

Εδώ όμως μιλάμε για σοβαρές οικονομικές επενδύσεις και είναι λογικό να επιδιώκεις τη σύγκριση κόστους-απόδοσης αλλά και τεχνικών χαρακτηριστικών.



Τι τα θες, το χάσμα των δύο φύλων είναι κάποιες φορές εντελώς αγεφύρωτο. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα βάλεις πλώρη για την αγορά και θα νιώσεις πως χρειάζεσαι μια δεύτερη γνώμη, πάρε τον κολλητό σου μαζί. Φροντίστε μόνο μην καταλήξετε πάλι για μπίρες πριν καν περάσεις από την αγορά…




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια