Τη διαπίστωση ότι η οικονομική κρίση στην περίοδο 2009-2017 προκάλεσε μείωση των γεννήσεων αντίστοιχη με εκείνη που σημειώθηκε στην Ελλάδα στην περίοδο της Κατοχής και του εμφυλίου κάνει ο ΣΕΒ στο εβδομαδιαίο του δελτίο.
Στα χρόνια της κρίσης και συγκεκριμένα μεταξύ 2009 και 2017 οι γεννήσεις μειώθηκαν κατά 29.380, όσο περίπου είχαν μειωθεί και κατά τη δεκαετία του '40, όταν είχαν υποχωρήσει κατά 30.000, σημειώνει ο ΣΕΒ.
Η μείωση αυτή μπορεί, βεβαίως, να αποδειχθεί προσωρινού χαρακτήρα και να αντιστραφεί, καθώς η οικονομία ανακάμπτει. Όμως, η παρατεταμένη διάρκεια της βαθιάς κρίσης, μαζί με την αναιμική ανάκαμψη που τη διαδέχεται, την υποχρηματοδότηση των δημόσιων αγαθών και τις εν γένει περιορισμένες δυνατότητες στήριξης της οικογένειας που αφήνει η ασκούμενη δημοσιονομική πολιτική, μπορεί να αποδειχθούν μοιραίες, προειδοποιεί ο ΣΕΒ.
Διαβάστε περισσότερα στο economistas.gr
Στα χρόνια της κρίσης και συγκεκριμένα μεταξύ 2009 και 2017 οι γεννήσεις μειώθηκαν κατά 29.380, όσο περίπου είχαν μειωθεί και κατά τη δεκαετία του '40, όταν είχαν υποχωρήσει κατά 30.000, σημειώνει ο ΣΕΒ.
Η μείωση αυτή μπορεί, βεβαίως, να αποδειχθεί προσωρινού χαρακτήρα και να αντιστραφεί, καθώς η οικονομία ανακάμπτει. Όμως, η παρατεταμένη διάρκεια της βαθιάς κρίσης, μαζί με την αναιμική ανάκαμψη που τη διαδέχεται, την υποχρηματοδότηση των δημόσιων αγαθών και τις εν γένει περιορισμένες δυνατότητες στήριξης της οικογένειας που αφήνει η ασκούμενη δημοσιονομική πολιτική, μπορεί να αποδειχθούν μοιραίες, προειδοποιεί ο ΣΕΒ.
Διαβάστε περισσότερα στο economistas.gr
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!