Τον «χάρτη» του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα σκιαγραφεί η ετήσια πανελλήνια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου B-C που διεξήγαγε ο ΣΕΛΠΕ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με την υποστήριξη του GRECA (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου), στο πλαίσιο της εβδομάδας ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 1.512 online καταναλωτών, ένας στους δύο συμμετέχοντες πραγματοποίησε τουλάχιστον μία online αγορά για διαμονή σε καταλύματα στο πρώτο 9μηνο του 2018. Επιπλέον, το 46% των συμμετεχόντων πραγματοποίησαν online αγορές για ταξιδιωτικές υπηρεσίες, το 43% για έτοιμο φαγητό, το 42% για ένδυση/υπόδηση, το 41% για εξοπλισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και το 40% για ηλεκτρονικές συσκευές.
Το 39% των ερωτηθέντων πραγματοποίησαν online αγορές εισιτηρίων για εκδηλώσεις, το 37% αγόρασε online βιβλία, το 36% οικιακά είδη, το 30% είδη φαρμακείου και είδη προσωπικής φροντίδας και το 26% ασφάλειες.
Στις κορυφαίες αυτές κατηγορίες δεν παρουσιάζονται διαφορές στις κατατάξεις σε σχέση με το 2017, με εξαίρεση τη σημαντική αύξηση των online παραγγελιών έτοιμου φαγητού, λόγω των σημαντικών επενδύσεων που έγιναν στον τομέα αυτό σε ψηφιακές υπηρεσίες, αλλά και σε κανάλια διανομής και εξυπηρέτησης.
Σε αντίστοιχη ερώτηση για τουλάχιστον μια online αγορά τον τελευταίο μήνα, στις κορυφαίες επιλογές βρέθηκαν τα είδη υπόδησης/ένδυσης και τα βιβλία, γεγονός που δικαιολογείται από τη συγκεκριμένη περίοδο που διεξάγεται η έρευνα, καθώς συνέπεσε με την αρχή της σχολικής χρονιάς.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 1.512 online καταναλωτών, ένας στους δύο συμμετέχοντες πραγματοποίησε τουλάχιστον μία online αγορά για διαμονή σε καταλύματα στο πρώτο 9μηνο του 2018. Επιπλέον, το 46% των συμμετεχόντων πραγματοποίησαν online αγορές για ταξιδιωτικές υπηρεσίες, το 43% για έτοιμο φαγητό, το 42% για ένδυση/υπόδηση, το 41% για εξοπλισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και το 40% για ηλεκτρονικές συσκευές.
Το 39% των ερωτηθέντων πραγματοποίησαν online αγορές εισιτηρίων για εκδηλώσεις, το 37% αγόρασε online βιβλία, το 36% οικιακά είδη, το 30% είδη φαρμακείου και είδη προσωπικής φροντίδας και το 26% ασφάλειες.
Στις κορυφαίες αυτές κατηγορίες δεν παρουσιάζονται διαφορές στις κατατάξεις σε σχέση με το 2017, με εξαίρεση τη σημαντική αύξηση των online παραγγελιών έτοιμου φαγητού, λόγω των σημαντικών επενδύσεων που έγιναν στον τομέα αυτό σε ψηφιακές υπηρεσίες, αλλά και σε κανάλια διανομής και εξυπηρέτησης.
Σε αντίστοιχη ερώτηση για τουλάχιστον μια online αγορά τον τελευταίο μήνα, στις κορυφαίες επιλογές βρέθηκαν τα είδη υπόδησης/ένδυσης και τα βιβλία, γεγονός που δικαιολογείται από τη συγκεκριμένη περίοδο που διεξάγεται η έρευνα, καθώς συνέπεσε με την αρχή της σχολικής χρονιάς.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!