Και μπορεί η δημοσκόπηση να αφορά τις επερχόμενες ευρωεκλογές, ωστόσο είναι και ένα δείγμα για τις βουλευτικές εκλογές του 2019 που θα πραγματοποιηθούν το αργότερο μέχρι τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Η έρευνα πέρα από την σταθεροποίηση ξανά του δικομματισμού παρουσιάζει και την σταθεροποίηση των ποσοστών του ΚΙΝΑΛ, της Χρυσής Αυγής και του ΚΚΕ, ενώ περίπου το 1/3 των ερωτηθέντων ανέφερε ότι θα επιλέξει σχηματισμούς που βρίσκονται στο όριο του 3% ή οριακά κάτω από αυτό.
Στη πρόθεση ψήφου για τις επόμενες ευρωεκλογές η ΝΔ παίρνει ποσοστό 24,3% ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ 20,2%.
Στην 3η θέση η Χρυσή Αυγή με 8,1% με το ΚΙΝΑΛ να ακολουθεί με 5,5% και το ΚΚΕ με 5%. Το σύνολο των ερωτηθέντων που ηγ ψήφος τους ήταν απροσδιόριστη ανήλθε σε 18,3%.
Ποτάμι, ΑΝΕΛ και Ένωση Κεντρώων λαμβάνουν κάτω από το όριο του 3% μένοντας εκτός Βουλής.
Στην σχέση των ευρωεκλογών με τις εθνικές εκλογές το 67% των πολιτών απάντησε ότι θα ψηφίσει το κόμμα που επέλεγε και στις εθνικές ενώ το 26% ότι θα επέλεγε για τις ευρωεκλογές ένα μικρότερο ή κάποιο άλλο κόμμα.
Ενδιαφέρον τέλος έχουν και οι απαντήσεις των πολιτών στην ερώτηση για το αν θεωρούν ότι οι Αλέξης Τσίπρας και Κυριάκος Μητσοτάκης βγήκαν κερδισμένοι ή χαμένοι από τις τελευταίες.
Οι πολίτες λοιπόν απάντησαν σε ποσοστό 62% και 60% αντίστοιχα ότι οι πολιτικοί αρχηγοί βγήκαν χαμένοι ή μάλλον χαμένοι. Με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα με 37% έναντι 34% του Αλέξη Τσίπρα στην πεποίθηση ότι οι τελευταίες εξελίξεις τον έβγαλαν κερδισμένο.
Διαβάστε ολόκληρη την δημοσκόπηση στο φύλλο του «Έθνους της Κυριακής»
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!