Πραγματικότητα αποτελούν οι πρώτες, δειλές, αυξήσεις στα ασφάλιστρα του κλάδου Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, που έρχονται να διορθώσουν, σε πολύ μικρό βέβαια βαθμό, τις απώλειες που υπέστη η αγορά κατά τη διάρκεια της 10ετούς κρίσης από τον εξοντωτικό πόλεμο τιμών μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι δύο εταιρείες του κλάδου, που ανήκουν σε πολυεθνικά σχήματα, προχώρησαν στις πρώτες αναπροσαρμογές τιμολογίων, που βέβαια αξιολογούνται ως απολύτως λελογισμένες.
Η μια εξ αυτών φέρεται να προέβη σε οριζόντια αύξηση ασφαλίστρων της τάξης των 14 ευρώ ετησίως, που στη λογική του μέσου ασφαλίστρου αντιστοιχεί σε ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 3,5%.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, σε αναπροσαρμογή ασφαλίστρων προχώρησε και μια από τις ΕΠΥ, ανοίγοντας έτσι την… όρεξη για ανάλογες κινήσεις και σε άλλες Εταιρείες Παροχής Υπηρεσιών. Πάντως, θα πρέπει να τονιστεί ότι ανάλογη τάση στις τιμολογήσεις του κλάδου καταγράφηκε και στις αρχές του 2018, δίχως όμως να υπάρξει συνέχεια ικανή να κάνει τη διαφορά στα τιμολόγια του κλάδου, γεγονός το οποίο φάνηκε και από τις επιδράσεις που υπήρξαν στο δείκτη του πληθωρισμού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι και πρότινος τα ασφάλιστρα οχημάτων πίεσαν προς τα κάτω τον πληθωριστικό δείκτη.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι δύο εταιρείες του κλάδου, που ανήκουν σε πολυεθνικά σχήματα, προχώρησαν στις πρώτες αναπροσαρμογές τιμολογίων, που βέβαια αξιολογούνται ως απολύτως λελογισμένες.
Η μια εξ αυτών φέρεται να προέβη σε οριζόντια αύξηση ασφαλίστρων της τάξης των 14 ευρώ ετησίως, που στη λογική του μέσου ασφαλίστρου αντιστοιχεί σε ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 3,5%.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, σε αναπροσαρμογή ασφαλίστρων προχώρησε και μια από τις ΕΠΥ, ανοίγοντας έτσι την… όρεξη για ανάλογες κινήσεις και σε άλλες Εταιρείες Παροχής Υπηρεσιών. Πάντως, θα πρέπει να τονιστεί ότι ανάλογη τάση στις τιμολογήσεις του κλάδου καταγράφηκε και στις αρχές του 2018, δίχως όμως να υπάρξει συνέχεια ικανή να κάνει τη διαφορά στα τιμολόγια του κλάδου, γεγονός το οποίο φάνηκε και από τις επιδράσεις που υπήρξαν στο δείκτη του πληθωρισμού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι και πρότινος τα ασφάλιστρα οχημάτων πίεσαν προς τα κάτω τον πληθωριστικό δείκτη.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!