Έρευνα η οποία διενεργήθηκε στη Βρετανία, έδειξε ότι τουλάχιστον 827,000 οδηγοί οι οποίοι αγνοούν την φωτεινή προειδοποίηση του μετρητή καυσίμων, λίγο πριν αδειάσει το ρεζερβουάρ, τελικά μένουν στη μέση του δρόμου.
Η έρευνα διενεργήθηκε από ασφαλιστική εταιρεία, και έδειξε ότι οι περισσότεροι οδηγοί δεν γεμίζουν με καύσιμα το αυτοκίνητο τους αμέσως, όταν ανάψει η φωτεινή προειδοποίηση, πιστεύοντας ότι μπορούν να πάνε άλλα 60 χιλιόμετρα με την ένδειξη αναμμένη. Όπως παραδέχθηκαν οδηγοί, ο λόγος που συμβαίνει αυτό, είναι κυρίως γιατί επιχειρούν να εντοπίσουν το φθηνότερο πρατήριο.
Το φαινόμενο αυτό παρουσιάζεται περισσότερο στους άντρες, οι οποίοι συνήθως πιστεύουν ότι μπορούν να διανύσουν ακόμα μερικά…χιλιόμετρα. Οι γυναίκες, σύμφωνα με την έρευνα, είναι πιο προσεκτικές.
Έξι στους δέκα οδηγούς, οι οποίοι μένουν τελικά στη μέση του δρόμου, είναι κυρίως άντρες. Όμως το να μείνεις στη μέση του δρόμου λόγω καυσίμων δεν είναι τόσο αστείο όσο ακούγεται. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι συνήθως τα «θύματα» είναι κάτω των 35 χρόνων.
Όπως προειδοποιούν οι ειδικοί, οι μετρητές καυσίμων, δεν είναι πάντα ακριβείς. Το ίδιο ισχύει και για τα συστήματα υπολογισμού της απόστασης που μπορεί να διανύσει το αυτοκίνητο με την ποσότητα που έχει τη δεδομένη στιγμή. Συνεπώς δεν πρέπει να αφήνουμε τα πράγματα να φτάσουν στα άκρα, για να μην ζήσουμε περιπέτειες.
Παράλληλα οι μηχανικοί αυτοκινήτων προειδοποιούν ότι αν ξεμείνεις από καύσιμα, είναι δυνατό να προκληθεί σοβαρή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμων του αυτοκινήτου, με τον λογαριασμό που καλείται ο οδηγός να πληρώσει, να τσούζει ιδιαίτερα.
Πηγή
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!