Αν ακούτε τη λέξη «απιστία» και στο μυαλό σας έρχεται μόνο το σεξ, καλό θα ήταν να διαβάσετε την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Consumer Research», καθώς μια εξίσου απεχθής μορφή απιστίας γίνεται ολοένα διαδεδομένη στα παντρεμένα ζευγάρια.
Πρόκειται για την «οικονομική απιστία», η οποία ως «συνεργούς» έχει τους πωλητές ή τις πωλήτριες εμπορικών καταστημάτων. Στόχος των ερευνητών του αμερικανικού Boston College, με επικεφαλής την Κριστίνα Νικόλοβα, ήταν να ανακαλύψουν τρόπους για να αυξήσουν οι έμποροι τα έσοδά τους, ιδιαίτερα εν όψει των γιορτών των Χριστουγέννων.
Αναλύοντας την κίνηση των τραπεζικών λογαριασμών εθελοντών, καθώς και τις απαντήσεις τους σε ερωτηματολόγια, διαπίστωσαν ότι ένας στους τρεις παντρεμένους, άντρες ή γυναίκες, έκρυβε από το ταίρι του πολλά έξοδα που έκανε για τον εαυτό του.
Οι «οικονομικά άπιστοι/ες» είχαν συγκεκριμένες στρατηγικές για να μην ανακαλύψει το άλλο τους μισό τα κρυφά έξοδά τους. Συνήθως ζητούσαν από τους πωλητές να πληρώσουν με μετρητά, ενώ, όταν ήταν αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουν κάρτες, εκτός από το προϊόν που τους ενδιέφερε, αγόραζαν από το κατάστημα ή το σούπερ μάρκετ και αρκετά άλλα προϊόντα, έτσι ώστε το αντικείμενο που τους ενδιέφερε να «κρυφτεί» στην απόδειξη ανάμεσα στα άλλα. Πολλοί, μάλιστα, ζητούν από τους πωλητές να τυλίξουν το προϊόν με χαρτί, χωρίς το σήμα του καταστήματος.
«Υπάρχουν κάποια πολύ απλά πράγματα που μπορεί να κάνουν οι έμποροι για να αυξήσουν τις πωλήσεις, όπως να προσφέρουν πακέτα χωρίς το σήμα τους ή να δέχονται συχνότερα πληρωμές σε μετρητά» συμπέρανε η Νικόλοβα.
Πηγή
Πρόκειται για την «οικονομική απιστία», η οποία ως «συνεργούς» έχει τους πωλητές ή τις πωλήτριες εμπορικών καταστημάτων. Στόχος των ερευνητών του αμερικανικού Boston College, με επικεφαλής την Κριστίνα Νικόλοβα, ήταν να ανακαλύψουν τρόπους για να αυξήσουν οι έμποροι τα έσοδά τους, ιδιαίτερα εν όψει των γιορτών των Χριστουγέννων.
Αναλύοντας την κίνηση των τραπεζικών λογαριασμών εθελοντών, καθώς και τις απαντήσεις τους σε ερωτηματολόγια, διαπίστωσαν ότι ένας στους τρεις παντρεμένους, άντρες ή γυναίκες, έκρυβε από το ταίρι του πολλά έξοδα που έκανε για τον εαυτό του.
Οι «οικονομικά άπιστοι/ες» είχαν συγκεκριμένες στρατηγικές για να μην ανακαλύψει το άλλο τους μισό τα κρυφά έξοδά τους. Συνήθως ζητούσαν από τους πωλητές να πληρώσουν με μετρητά, ενώ, όταν ήταν αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουν κάρτες, εκτός από το προϊόν που τους ενδιέφερε, αγόραζαν από το κατάστημα ή το σούπερ μάρκετ και αρκετά άλλα προϊόντα, έτσι ώστε το αντικείμενο που τους ενδιέφερε να «κρυφτεί» στην απόδειξη ανάμεσα στα άλλα. Πολλοί, μάλιστα, ζητούν από τους πωλητές να τυλίξουν το προϊόν με χαρτί, χωρίς το σήμα του καταστήματος.
«Υπάρχουν κάποια πολύ απλά πράγματα που μπορεί να κάνουν οι έμποροι για να αυξήσουν τις πωλήσεις, όπως να προσφέρουν πακέτα χωρίς το σήμα τους ή να δέχονται συχνότερα πληρωμές σε μετρητά» συμπέρανε η Νικόλοβα.
Πηγή
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!