Το www.kapa-news.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

2.000 δημότες "επικοινωνούν" με το δήμο Κατερίνης μέσω της εφαρμογής novoville

Θέματα φωτισμού, πεζοδρομίων, πρασίνου & καθαριότητας απασχολούν κυρίως την καθημερινότητα των δημοτών

Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της χρήσης της εφαρμογής Novoville στο Δήμο Κατερίνης, καθώς 259 από τα 532 αιτήματα δημοτών που αφορούν ζητήματα καθημερινότητας έχουν ήδη ικανοποιηθεί στις πρώτες 50 ημέρες λειτουργίας του προγράμματος. Η βελτίωση της καθημερινότητας, καθώς και η άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του δημότη της Κατερίνης έχει εξάλλου τεθεί ως πρώτη προτεραιότητα από τη δημοτική αρχή Κατερίνης και το δήμαρχο Κώστα Κουκοδήμο.

Θα πρέπει να αναφερθεί πως έχουν ήδη κατεβάσει την εφαρμογή στα κινητά τους τηλέφωνα περίπου 2.000 δημότες. Μεγάλο ποσοστό εξ αυτών ήδη έχουν υποβάλλει τουλάχιστον ένα αίτημα μέσω της εφαρμογής.


Συγκεκριμένα το σύνολο των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί έως σήμερα είναι 532 από τα οποία τα 259, δηλαδή το 48,7% έχουν επιλυθεί, τα 67, δηλαδή το 12,6% βρίσκονται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθούν εντός της εβδομάδας ενώ τα 198 αιτήματα, δηλαδή το 37,2% των συνολικών αιτημάτων βρίσκονται σε εκκρεμότητα.

Ο μέσος χρόνος επίλυσης των προβλημάτων είναι 1 εβδομάδα, 1 ημέρα και 17 ώρες, χρόνος ο οποίος με την άφιξη των εργαζομένων των κοινωφελών προγραμμάτων αναμένεται να μειωθεί σημαντικά.
Τα συχνότερα αιτήματα αφορούν στον Δημοτικό φωτισμό και σε πεζοδρόμια ή δρόμους τα οποία έχουν υποστεί καταστροφές ενώ ακολουθούν οι υπηρεσίες πρασίνου και καθαριότητας. Σημειώνεται ότι η επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων που παράγονται καθημερινά δίνουν τη δυνατότητα στις υπηρεσίες του Δήμου να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους εξοικονομώντας πόρους και προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες προς τους Δημότες.


Οι χρήστες της εφαρμογής μέσω smartphone στο δήμο Κατερίνης είναι 1749 και φαίνεται πλέον ξεκάθαρα πως οι νέες τεχνολογίες ήρθαν για να διορθώσουν παθογένειες του παρελθόντος. Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα βήμα προς τον εξορθολογισμό της διοίκησης, καθώς η υποβολή γραπτών αναφορών προς τον Δήμο δεν δεσμεύεται πλέον από το ωράριο εργασίας ή τη διαθεσιμότητα των δημοτικών υπαλλήλων, την ίδια ακριβώς στιγμή που τα νέα μέσα και οι νέες εφαρμογές μας βοηθούν στον επακριβή γεωγραφικό ορισμό κάθε αναφοράς, καθώς και την οπτικοποίηση του κάθε προβλήματος, με τη χρήση των ψηφιακών φωτογραφιών. Και όλα αυτά απλά και μόνο με τη χρήση ενός απλού τηλεφώνου.


Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.