Το www.kapa-news.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Θεσσαλονίκη: Αεροπορική εταιρεία αποζημίωσε ζευγάρι με 4.000 ευρώ

Αποζημίωση ύψους 4.000 ευρώ καλείται να καταβάλει διεθνής αεροπορική εταιρία σε ζευγάρι από το Πανόραμα Θεσσαλονίκης για την ταλαιπωρία που υπέστη το οποίο κατά διάρκεια υπερατλαντικού ταξιδιού, όταν χάθηκε η αποσκευή του. Το Ειρηνοδικείο Θεσσαλονίκης αποφάσισε ότι θα πρέπει να αποκατασταθούν οι δύο ταξιδιώτες για την ταλαιπωρία τους, καθώς η μοναδική βαλίτσα τους επεστράφη 46 ημέρες μετά, φυσικά αφού είχαν επιστρέψει από το ταξίδι τους στο Τορόντο.

Με την υπ’ αρίθμ. 619/2019 απόφαση, το δικαστήριο έκρινε ότι η αεροπορική εταιρία θα πρέπει να καταβάλει στον κάθε ενάγοντα το ποσό των 1.500 ευρώ για την καταστροφή της αποσκευής και προσωπικών τους αντικειμένων, και επιπλέον 711,96 ευρώ στον πρώτο ενάγοντα και 351,41 ευρώ στην δεύτερη για αποκατάσταση της ηθικής βλάβης.

Όπως αναφέρει, «εξαιτίας της αθέτησης της υποχρέωσης εκ μέρους του μεταφορέα, η οποία συνίσταται σε παράλειψη, εφόσον στην προκειμένη περίπτωση υπήρχε ιδιαίτερη νομική υποχρέωση προφυλάξεως του προσβληθέντος πράγματος (αποσκευής), οι ενάγοντες υπέστησαν ηθική βλάβη και εφόσον η αθέτηση αποτελεί και αδικοπραξία (άρθρο 932 ΑΚ), οφείλεται στους ενάγοντες και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης, εφόσον η αθέτηση αποτελεί και αδικοπραξία (άρθρο 932 ΑΚ). Για την αποκατάσταση της ηθικής βλάβης κρίνεται εύλογο το ποσό των 300,00 ευρώ για κάθε ενάγοντα», ενώ σύμφωνα με την απόφαση, «για την καταστροφή της αποσκευής και του περιεχομένου της ευθύνεται η εταιρία, διότι οι προστηθέντες αυτής επέδειξαν αμέλεια ως προς την προστασία της μεταφερόμενης αποσκευής».

Ταξίδι χωρίς αποσκευές

Στη δικαστική απόφαση καταγράφεται ότι το ζευγάρι επιβιβάστηκε στις 25 Ιουλίου 2017 σε αεροπλάνο της καναδικής εταιρίας, με τελικό προορισμό το Τορόντο. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, η μοναδική αποσκευή τους δεν είχε αφιχθεί και δεν τους παραδόθηκε καθ' όλη τη διάρκεια παραμονής τους στον Καναδά.

Μάλιστα, σύμφωνα με το δικαστήριο, «κύριος σκοπός του ταξιδιού των εναγόντων στον Καναδά ήταν να παρευρεθούν σε γάμο στις 29 Ιουλίου στο Τορόντο και επ' ευκαιρία του ταξιδιού, σχεδίασαν ένα ταξίδι αναψυχής στο Κεμπέκ. Είναι εύλογο ότι έπρεπε να αντικαταστήσουν τα ενδύματα τους για τον γάμο και τις σχετικές κοινωνικές εκδηλώσεις, επιπλέον των απλών ενδυμάτων που χρειάζονταν για το υπόλοιπο ταξίδι».

Κατά την άφιξή τους δήλωσαν την καθυστέρηση αρχικά της αποσκευής, η οποία δεν τους επεστράφη μέχρι τις 7 Αυγούστου, οπότε και επέστρεψαν στην Ελλάδα. Πέντε ημέρες μετά, στην προσωρινή διεύθυνση που είχαν στο Τορόντο, η αποσκευή τους αφέθηκε ασυνόδευτη «χωρίς κανονική παράδοση, ούτε πραγματοποιήθηκε ειδοποίηση για την παράδοση της αποσκευής και κανείς δεν υπέγραψε για την παράδοση αυτή της αποσκευής, ούτε παρευρέθηκε για τη βέβαιη και ασφαλή παραλαβή της».

Τελικά, 46 ημέρες μετά την απώλεια της αποσκευής ειδοποιήθηκε ο πρώτος ενάγων τηλεφωνικά και παρέλαβε στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης την αποσκευή κατεστραμμένη με μουχλιασμένο περιεχόμενο της, με αποτέλεσμα να πρσφύγουν στην ελληνική Δικαιοσύνη.



Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.