Όλοι έχουμε την συνήθεια να κρεμάμε στο μπρελόκ μας πολλά κλειδιά, και διάφορα άλλα αξεσουάρ, με αποτέλεσμα το βάρος των κλειδιών να αυξάνεται και να πιέζει τα μηχανικά μέρη της μίζας.
Το βάρος, σε συνδυασμό με το «χοροπήδημα» των κλειδιών κατά την οδήγηση, φθείρει τα γρανάζια του μύλου της μίζας, καταλήγοντας σταδιακά σε βλάβη του διακόπτη.

«Για να προσθέσεις χρόνια στο σέρβις του διακόπτη της μίζας», μας λέει η αμερικανική εκστρατεία ασφαλέστερης οδήγησης Car Care Council, αφαίρεσε όλα τα περιττά κλειδιά από το μπρελόκ του αυτοκινήτου, και φρόντισε το κλειδί σου να μην βρίσκεται σε μέρη με μεγάλη υγρασία καθώς φθείρεται και αλλοιώνει και τη μίζα.
Το βάρος, σε συνδυασμό με το «χοροπήδημα» των κλειδιών κατά την οδήγηση, φθείρει τα γρανάζια του μύλου της μίζας, καταλήγοντας σταδιακά σε βλάβη του διακόπτη.

«Για να προσθέσεις χρόνια στο σέρβις του διακόπτη της μίζας», μας λέει η αμερικανική εκστρατεία ασφαλέστερης οδήγησης Car Care Council, αφαίρεσε όλα τα περιττά κλειδιά από το μπρελόκ του αυτοκινήτου, και φρόντισε το κλειδί σου να μην βρίσκεται σε μέρη με μεγάλη υγρασία καθώς φθείρεται και αλλοιώνει και τη μίζα.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!