Το www.kapa-news.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Πέντε πράγματα που εκνευρίζουν τους αεροσυνοδούς και τα κάνουμε σχεδόν όλοι

Είναι τα πρόσωπα που βλέπεις πριν καν μπεις στο αεροπλάνο και αυτά που σου εύχονται να έχεις μια καλή παραμονή στον προορισμό του ταξιδιού σου. Ωστόσο, οι αεροσυνοδοί είναι κάτι πολύ παραπάνω από αυτό!

Σε κάθε ταξίδι, οι αεροσυνοδοί έχουν πολλές ευθύνες, είναι υπεύθυνοι για την οργάνωσης της καμπίνας του αεροπλάνου, φροντίζουν όλοι οι επιβάτες να νιώθουν άνετα κατά τη διάρκεια της πτήσης, ενώ είναι εκπαιδευμένοι ν΄αντιμετωπίζουν και περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Βέβαια, παραμένουν και άνθρωποι και, όπως κάθε άνθρωπος, νευριάζουν και θυμώνουν. Μιλώντας στο Business Insider, αεροσυνοδοί διάσημων αεροπορικών εταιριών αποκάλυψαν τις πιο εκνευριστικές συνήθειες επιβατών, που αντιμετωπίζουν πιο συχνά.

Δεν ακολουθούν τους κανόνες

Κάτι που δεν είναι μόνο ενοχλητικό, αλλά και επικίνδυνο, είναι να μην ακολουθείτε έναν από τους πιο γνωστούς κανόνες στο αεροπλάνο, δηλαδή τη φωτεινή σηματοδότηση της ζώνης. Υπάρχει για κάποιον λόγο και πολλοί επιβάτες επιμένουν να μην της δίνουν σημασία και να σηκώνονται για να πάνε τουαλέτα ή για να μιλήσουν με κάποιον φίλο τους στη μπροστινή σειρά, ακόμα και όταν δεν επιτρέπεται. Καλύτερα όμως να κάνετε υπομονή γιατί οι συγκεκριμένοι κανόνες υπάρχουν για τη δική σας ασφάλεια, ώστε να μην τραυματιστείτε.

Δεν κάθονται εκεί που πρέπει

Ένα από τα πιο ενοχλητικά πράγματα που κάνουν οι επιβάτες σύμφωνα με αεροσυνοδό της αεροπορικής εταιρίας PSA Airlines είναι να κάθονται όπου αυτοί θέλουν και όχι στην πολύ συγκεκριμένη θέση που αναγράφει το εισιτήριό τους, με αποτέλεσμα να μπερδευτούν και οι υπόλοιποι επιβάτες. Φανταστείτε τις «μουσικές καρέκλες», μόνο πολύ λιγότερο διασκεδαστικό!

Αφήνουν πίσω τους... συντρίμμια

Αεροσυνοδός της Worlwide Jet δεν αντέχει να αποβιβάζονται οι ταξιδιώτες από το αεροπλάνο και να αφήνουν έναν χαμό πίσω τους από σκουπίδια και ακαταστασία, ώστε να τον συμμαζέψει η ίδια. Μάλιστα, η ίδια υπογραμμίζει ότι αυτό συμβαίνει σχεδόν στις μισές πτήσεις της! «Είναι σαν να ζουν εδώ και ύστερα απλά φεύγουν! Και μένω εγώ για να καθαρίσω» λέει η ίδια.

Γίνονται αγενείς

Ακόμα μια πολύ ενοχλητική συνήθεια σύμφωνα με αεροσυνοδό της United είναι οι επιβάτες που δεν της δίνουν καμία σημασία και δεν της απευθύνουν καν τον λόγο. «Υπάρχουν άνθρωποι που απλά βάζουν τα ακουστικά τους και μεταφέρονται στον δικό τους κόσμο» τονίζει. Ωστόσο, είναι το λιγότερο αγένεια να μη χαιρετάς τους αεροσυνοδούς μόλις ανεβαίνεις στο αεροπλάνο και να μην τους ευχαριστείς όταν σου προσφέρουν ρόφημα ή ό,τι άλλο συνοδεύει την πτήση σου.

Δεν αναγνωρίζουν την αξία της δουλειά των αεροσυνοδών

Τέλος, πολλοί είναι εκείνοι που δεν εκτιμούν τη δυσκολία και τη σημασία της δουλειάς του αεροσυνοδού και πιστεύουν ότι το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να λένε «καλησπέρα» και να σερβίρουν καφέ. Αυτό όμως καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα, αφού πρόκειται για επαγγελματίες που έχουν εκπαιδευτεί να αντιμετωπίζουν ακόμα και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως φωτιές, επείγοντα περιστατικά, απειλές για βόμβα και πολλά ακόμα. Αυτό τονίζει αεροσυνοδός της Alaska Airlines.


Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.