Το www.kapa-news.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Η ιταλική Vogue κυκλοφορεί με εξώφυλλα-έργα τέχνης -Η νέα ηθική της μόδας [εικόνες]

Ο κόσμος της μόδας και των εικαστικών αιφνιδιάστηκαν ευχάριστα, και μια νέα συζήτηση άνοιξε ακαριαία το βράδυ της Τρίτης όταν η ιταλική Vogue έβγαλε τις πρώτες εικόνες του νέου της τεύχους. Καμία φωτογράφιση. Στη θέση τους, δημιουργίες ζωγράφων και άλλων εικαστικών. Το σύνθημα είναι Τέχνη και Βιωσιμότητα.

Η νέα ηθική της μόδας είναι επιτέλους εδώ και γίνεται πράξη από τα μεγαθήρια, από αυτούς τους ίδιους που εξέθρεψαν το τέρας την υπερκατανάλωσης, της πολυτέλειας χωρίς όρια, χωρίς φραγμούς, χωρίς δεύτερη σκέψη για τα έξοδα, την κυρίαρχη εικόνα που γίνεται καταπιεστική για το κοινό. Χωρίς δεύτερη σκέψη για το περιβάλλον και την ηθική ευθύνη μας.

Ρούχα που θεωρείται αδιανόητο να φορεθούν για δεύτερη φορά και να φωτογραφηθούν με αυτά οι γυναίκες, αφανισμός των ζώων για χάρη μιας σεζόν, επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την υπερπαραγωγή ρούχων και βέβαια από την ενέργεια για τη διακίνηση των αγαθών.







*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @David_Salle featuring @LiliSumner in @Gucci styled by @TonneGood Cover 1 of 7 *** "All of the covers, as well as the features of our January issue, have been drawn by artists, ranging from well-known art icons and emerging talents to comic book legends, who have created without travelling, shipping entire wardrobes of clothes or polluting in any way. The challenge was to prove it is possible to show clothes without photographing them. This is a first, Vogue Italia has never had an illustrated cover: and as far as I know no issue of Vogue Italia in which photography is not the primary visual medium has ever been printed. Thanks to this idea, and to these artists' process, the money saved in the production of this issue will go towards financing a project that really deserves it: the restoration of Fondazione Querini Stampalia in Venice, severely damaged by the recent floods". @efarneti See more via link in bio. Full credits: #LiliSumner @nextmodels Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vogue Italia (@vogueitalia) στις

Vogue: Μια βίβλος της μόδας φιλική προς το περιβάλλον

«Τα πάντα ξεκινούν τώρα, δεν υπάρχει περιθώριο να περιμένουμε για τις αλλαγές που επιθυμούμε», τόνισε αναφερόμενη στην ανάγκη να είναι βιώσιμες οι επιλογές μας η Anna Wintour στο Μέγαρο Μουσικής στην ειδική εκδήλωση της ελληνικής έκδοσης της Vogue που διοργανώθηκε με αφορμή τα 100 χρόνια της Καθημερινής. Μόλις τον περασμένο Οκτώβριο, 26 διευθυντές διεθνών εκδόσεων της Vogue σε ψήφισμά τους δεσμεύθηκαν ότι μέσω των περιοδικών τους θα κάνουν ότι μπορούν για να προστατέψουν τον πλανήτη για χάρη των επόμενων γενεών και προκειμένου να σεβαστούν το φυσικό περιβάλλον. Αμήν.







*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @Paolo.Ventura featuring @FeliceNova in @Gucci Cover 7 of 7 *** "All of the covers, as well as the features of our January issue, have been drawn by artists, ranging from well-known art icons and emerging talents to comic book legends, who have created without travelling, shipping entire wardrobes of clothes or polluting in any way. The challenge was to prove it is possible to show clothes without photographing them. This is a first, Vogue Italia has never had an illustrated cover: and as far as I know no issue of Vogue Italia in which photography is not the primary visual medium has ever been printed. Thanks to this idea, and to these artists' process, the money saved in the production of this issue will go towards financing a project that really deserves it: the restoration of Fondazione Querini Stampalia in Venice, severely damaged by the recent floods.” @efarneti See more via link in bio. Full credits: #FeliceNovaNoordhoff @michamodels Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vogue Italia (@vogueitalia) στις


Η ιταλική Vogue, με τον ιδιοφυή διευθυντή της Εmanuele Farneti δεν έχουν απλώς εισέλθει σε αυτή την εποχή, αλλά έκαναν μια αναπάντεχη και μεγαλειώδη χειρονομία προς αυτή την κατεύθυνση. Μια χειρονομία που προφανώς σχεδιαζόταν και προετοιμαζόταν εδώ και καιρό. Δίνοντας ταυτόχρονα μια ισχυρή πλατφόρμα έκφρασης και εξωστρέφειας στην σύγχρονη τέχνη: στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει τη Τρίτη 7 Ιανουαρίου δεν θα υπάρχει καμία φωτογραφία. Μηδέν. Στη θέση της θα βρίσκονται εικόνες που δημιούργησαν ανερχόμενοι και καταξιωμένοι ζωγράφοι, δημιουργοί κόμικ, street artists, εικαστικοί από ολόκληρο το φάσμα. Μια win win κατάσταση!







*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @MiloManara_official featuring @OliviaVinten in @Gucci Cover 6 of 7 *** “I owe everything to women,” says Milo Manara, the father of erotic comics. The artist who collaborated with Hugo Pratt, Federico Fellini, and Alejandro Jodorowsky, this year, is celebrating fifty years of career. “For my cover I referenced the greatest of models, Michelangelo’s David, but in female form. I wanted to recreate the same pose, the quiet pride of the victor, which is the attitude that represents femininity in our times despite male resistance. David took on Goliath’s brute force with a slingshot. He won by using intelligence. Today, women have a great Goliath to defeat: male chauvinism, the patriarchy, and violence.” #MiloManara See more via link in bio. Full credits: #OliviaVinten @dnamodels Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vogue Italia (@vogueitalia) στις

Οι εξωφρενικοί αριθμοί μίας έκδοσης της ιταλικής Vogue

Κανένα μοντέλο, καμία ορδή μακιγιέζ και κομμωτών, καμία ιδανική τοποθεσία, κανένα γκρουπ φωτογράφων και βοηθών, συνεργεία, logistics. Τίποτα. Δεν μετακινήθηκαν καν τα ρούχα και τα κοσμήματα από τους οίκους μόδας για να μεταφερθούν σε στούντιο. Μηδέν καύσιμα. Μια βίβλος της μόδας, φιλική προς το περιβάλλον. Παράδοξο;

O Emanuel Farneti σημειώνει τη διαδρομή και τους αριθμούς για την παραγωγή ενός περιοδικού μόδας όπως η Vogue. Σύμφωνα με το σημείωμά του που δημοσιεύουν οι New York Times, εμπλέκονται περί τα 150 άτομα, γίνονται 20 πτήσεις και περί τα 15 ταξίδια με τρένο. 40 αυτοκίνητα είναι σε επιφυλακή. Εξήντα διεθνείς εταιρείες διανομής. Τα φώτα καίνε ασταμάτητα για τουλάχιστον δέκα ώρες συχνά δε υποστηρίζονται από γεννήτριες που καίνε βενζίνη. Υπάρχει υπερβολικό φαγητό από τις υπηρεσίες catering που συχνά καταλήγει στα σκουπίδια. Πλαστικό που τυλίγει ρούχα, αξεσουάρ, παπούτσι. Ηλεκτρισμός για κάμερες, κινητά, υπολογιστές… Oλα αυτά για ένα τεύχος και μόνο. Πολλαπλασιάστε επί 12 και θα καταλάβετε. Πολλαπλασιάσετε επί τον αριθμό των περιοδικών διεθνώς που εργάζονται με αυτό τον τρόπο και το αποτέλεσμα είναι εκκωφαντικό.






*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @DelphineDesane @DelphineDesaneStudio featuring @AssaBaradjiofficial in @Gucci Cover 3 of 7 *** "All of the covers, as well as the features of our January issue, have been drawn by artists, ranging from well-known art icons and emerging talents to comic book legends, who have created without travelling, shipping entire wardrobes of clothes or polluting in any way. The challenge was to prove it is possible to show clothes without photographing them. This is a first, Vogue Italia has never had an illustrated cover: and as far as I know no issue of Vogue Italia in which photography is not the primary visual medium has ever been printed. Thanks to this idea, and to these artists' process, the money saved in the production of this issue will go towards financing a project that really deserves it: the restoration of Fondazione Querini Stampalia in Venice, severely damaged by the recent floods.” @efarneti See more via link in bio. Full credits: #AssaBaradji @heroesmodels Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vogue Italia (@vogueitalia) στις

Κάτι μιαρό και glossy στα δάχτυλα

Αίφνης το ξεφύλλισμα ενός glossy περιοδικού μόδας με όλη την ατμόσφαιρα που δημιουργεί και τη φαντασίωση μιας ευζωίας και ομορφιάς ιδεατής, μοιάζει να αφήνει στα δάχτυλα κάτι το ελαφρώς μιαρό. Και έχει ενδιαφέρον να κάνει το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση της αλλαγής (;) αυτής της κατάστασης ένα από τα περιοδικά που πρωταγωνίστησαν στη δημιουργία της. Σαν να παίρνει πάνω της το ανάθεμα. Μια ομολογία ευθύνης και μεταμέλειας. Ηδη ο Farnetti ανακοίνωσε για το περιτύλιγμα της ιταλικής έκδοσης θα χρησιμοποιείται μόνο 100% λιπασματοποιημένο πλαστικό.





*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th Female figure wearing @Gucci by Vanessa Beecroft @VBuntitled Cover 2 of 7 *** "All of the covers, as well as the features of our January issue, have been drawn by artists, ranging from well-known art icons and emerging talents to comic book legends, who have created without travelling, shipping entire wardrobes of clothes or polluting in any way. The challenge was to prove it is possible to show clothes without photographing them. This is a first, Vogue Italia has never had an illustrated cover: and as far as I know no issue of Vogue Italia in which photography is not the primary visual medium has ever been printed. Thanks to this idea, and to these artists' process, the money saved in the production of this issue will go towards financing a project that really deserves it: the restoration of Fondazione Querini Stampalia in Venice, severely damaged by the recent floods.” @efarneti See more via link in bio. Full credits: Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vogue Italia (@vogueitalia) στις


Για το τεύχος του Ιανουαρίου, το πρώτο του 2020, ο διευθυντής της ιταλικής Vogue προσέλαβε καλλιτέχνες να ζωγραφίσουν γνωστά μοντέλα με συγκεκριμένα ρούχα (που θα παρουσιάζονται κανονικά στις λεζάντες όπως σε κάθε έκδοση μόδας) για κάθε σελίδα του περιοδικού. Δημιουργήθηκαν 7 διαφορετικά εξώφυλλα, σε κάθε ένα το μοντέλο φοράει δημιουργία Gucci και η ίδια φράση διαπερνά το εξώφυλλο: Καμία φωτογραφική παραγωγή δεν έγινε για αυτό το τεύχος. Mε έναν αστερίσκο, και γραμμένη στο χέρι, η αίσθηση του χειροποίητου και της επιστροφής στην πρώτη γραφή σαφή, ενώ το μήνυμα είναι δυνατό όσο μια επιγραφή neon. Τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν από αυτή την επιλογή (δεν αποκαλύπτεται προς το παρόν το ποσό) θα διατεθούν για την αποκατάσταση των ζημιών στο πολιτιστικό κέντρο και βιβλιοθήκη της Βενετίας Fondazione Querini Stampalia που επλήγη από τις πρόσφατες καταστροφικές πλημμύρες.




*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @Yoshitaka_Amano featuring @LindseyWixson in @Gucci Cover 5 of 7 *** "All of the covers, as well as the features of our January issue, have been drawn by artists, ranging from well-known art icons and emerging talents to comic book legends, who have created without travelling, shipping entire wardrobes of clothes or polluting in any way. The challenge was to prove it is possible to show clothes without photographing them. This is a first, Vogue Italia has never had an illustrated cover: and as far as I know no issue of Vogue Italia in which photography is not the primary visual medium has ever been printed. Thanks to this idea, and to these artists' process, the money saved in the production of this issue will go towards financing a project that really deserves it: the restoration of Fondazione Querini Stampalia in Venice, severely damaged by the recent floods.” @efarneti See more via link in bio. Full credits: #LindseyWixson @thesocietynyc Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vogue Italia (@vogueitalia) στις


Ο ερωτικός Μίλτο Μανάρα κλείνει το μάτι στον Μικελάντζελο

Μεταξύ των δημιουργών συναντάμε τον πασίγνωστο – και ιδιαιτέρως αγαπητό στην Ελλάδα- για τα ερωτικό του κόμικ Μίλο Μανάρα. Ζωγραφίζει το μοντέλο Olivia Vinten, με εσώρουχα, κόκκινα λάτεξ γάντια και ένα μαύρο δερμάτινο μαστίγιο να ποζάρει μπροστά από ρομαντικά παστέλ σύννεφα. Και κάπως έτσι, ο άγριος ερωτισμός επιστρέφει στο εξώφυλλο της Vogue στην εποχή που το σύνθημα είναι «ενδυνάμωση των γυναικών τώρα». Κάτι που όπως ομολογεί ο κύριος Farnetti τον προβλημάτισε όμως στο τέλος αποφάσισε να δώσει το πράσινο φως, αφού το κορίτσι στη φωτογραφία είναι αυτό που έχει τον έλεγχο. Μάλιστα λέει ότι βάση έμπνευσης της εικόνας είναι ο Δαβίδ του Μικελάντζελο! Yπέροχη, η δημιουργία του Paolo Ventura, μια στιλπνή εικόνα μεσοπολέμου με κυρίαρχα χρώματα της ποπ κουλτούρας. H Delphine Desane ζωγραφίζει μια μαύρη θλιμμένη Μαντόνα ντυμένη στα ροζ.



Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

*NO PHOTOSHOOT PRODUCTION WAS REQUIRED IN THE MAKING OF THIS ISSUE A preview of the January 2020 Vogue Italia Special Issue on newsstands January 7th @Cas_Amandaa @Cas_Namoda featuring @Ambar_Cristalz in @Gucci Cover 4 of 7 *** "All of the covers, as well as the features of our January issue, have been drawn by artists, ranging from well-known art icons and emerging talents to comic book legends, who have created without travelling, shipping entire wardrobes of clothes or polluting in any way. The challenge was to prove it is possible to show clothes without photographing them. This is a first, Vogue Italia has never had an illustrated cover: and as far as I know no issue of Vogue Italia in which photography is not the primary visual medium has ever been printed. Thanks to this idea, and to these artists' process, the money saved in the production of this issue will go towards financing a project that really deserves it: the restoration of Fondazione Querini Stampalia in Venice, severely damaged by the recent floods.” @efarneti See more via link in bio. Full credits: #AmbarCristalZarzuela @nextmodels Editor in chief @efarneti Creative director @ferdinandoverderi Fashion @franragazzi @robertaninapinna Casting directors @pg_dmcasting @samuel_ellis @ DM Fashion Studio #VogueValues
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vogue Italia (@vogueitalia) στις

Η Cassi Namoda, ζωγράφος από τη Μοζαμβίκη που ζει στις ΗΠΑ, ζωγράφισε το μοντέλο Ambar Cristal Zarzuela να κλαίει με γαλάζια δάκρυα καθισμένη στην άκρη μιας κόκκινης καρέκλας ενώ ένα κουνούπι στάζει αίμα κοντά στο κεφάλι της – το περιοδικό λέει ότι πρόκειται για ένα μήνυμα σχετικά με την υπερθέρμανση του πλανήτη. Η Iταλίδα καλλιτέχνης πολυμέσων Vanessa Beecroft, στενή συνεργάτης του Κanye West, έφτιαξε μια γυναικεία μορφή που σκύβει προσπαθώντας να χωρέσει μέσα στο εξώφυλλο.



Πηγή




Ετικέτες ,

Δημοσίευση σχολίου

Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.