Το www.kapa-news.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Τέλη κυκλοφορίας: Προς το 2021 οι αλλαγές - Τι εξετάζει το ΥΠΟΙΚ

Για το 2021 φαίνεται να δρομολογούνται οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων, σύμφωνα με το Capital.gr.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα το δημοσίευμα η λύση αυτή εξετάζεται από το ΥΠΟΙΚ προκειμένου να υπάρξει περισσότερος χρόνος μελέτης για αλλαγές που θα κάνουν πραγματικά τη διαφορά προς την κατεύθυνση ενός δικαιότερου συστήματος.

Η Ελλάδα βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι υποχρεωμένη να υπολογίζει τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων βάσει του νέου προτύπου μέτρησης των ρύπων, του λεγόμενου WLTP. Το νέο πρότυπο είναι πολύ πιο αυστηρό στον υπολογισμό των εκπεμπόμενων ρύπων και έπρεπε να έχει τεθεί σε ισχύ από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ωστόσο, με διάταξη που κατατέθηκε στο τέλος του έτους δόθηκε παράταση μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2020.

Μετά την ψήφιση της παράτασης στο υπουργείο Οικονομικών συστήθηκε ειδική επιτροπή προκειμένου να μελετήσει τις αλλαγές που θα συνόδευαν την καθιέρωση του νέου προτύπου μέτρησης των ρύπων. Ωστόσο, η παράταση λήγει στο τέλος του μήνα και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ριζικές αλλαγές δεν πρόκειται να γίνουν στα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώσουν οι φορολογούμενοι στο τέλος του 2020 για την επόμενη χρονιά. Ο λόγος είναι ότι δεν βρέθηκαν λύσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν από φέτος χωρίς να προκαλέσουν αιφνιδιασμό και αναταράξεις στην αγορά αυτοκινήτων και τους ιδιοκτήτες ΙΧ.

Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών:

- στα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά έως και τις 31 Οκτωβρίου 2010, τα τέλη κυκλοφορίας θα συνεχίσουν να υπολογίζονται βάσει του κυβισμού και του πρώτου έτους κυκλοφορίας τους. Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο να γίνουν μικρές αυξομειώσεις. Έτσι η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών ΙΧ, με δεδομένο ότι ο ελληνικός στόλος οχημάτων είναι γερασμένος, θα συνεχίσει να πληρώνει τα ίδια τέλη που πλήρωσε και πέρυσι

- στα οχήματα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας θα συνεχίσουν να υπολογίζονται βάσει των εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα με βάση την κλίμακα που ήδη ισχύει

- στα οχήματα που θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά από την 1η Ιανουαρίου 2021 και μετά θα εφαρμοστεί το νέο πρότυπο, το WLTP. Σε γενικές γραμμές τα τέλη που θα πληρώνουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ αυτής της κατηγορίας δεν θα διαφέρουν σημαντικά από αυτά που πληρώνουν όσοι έχουν όχημα που πρωτοκυκλοφόρησε από τον Νοέμβριο 2010 και μετά.

Με την παραπάνω λύση θεωρούν στο ΥΠΟΙΚ ότι δεν θα παρουσιαστούν αναταράξεις στην αγορά ΙΧ και δεν θα προκληθεί δυσφορία στους υφιστάμενους ιδιοκτήτες οχημάτων.



Πηγή: Capital.gr/Σπύρος Δημητρέλης


Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.