Το www.kapa-news.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Τι θα προβλέπει το νομοσχέδιο για την κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών

Τα δίτροχα μικρά μέσα μπορεί να έχουν μπει στην καθημερινότητά μας ωστόσο, απουσιάζει οποιοδήποτε νομικό πλαίσιο, που να διέπει την κυκλοφορία τους και εγείρονται ζητήματα, όχι μόνο ασφάλειας, αλλά και πρακτικά, όπως το πρόβλημα της στάθμευσης.

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τους επόμενους μήνες αναμένεται το νομοθετικό πλαίσιο που θα ρυθμίζει όλο το κανονιστικό πλαίσιο για την αγορά, την ασφάλεια και τη χρήση στις πόλεις, όλων των μικροοχημάτων, όπως τα πατίνια ή τα skate rollers.

Ηλεκτρικά πατίνια: Κριτήριο η ταχύτητα

Βασικός διαχωρισμός θα είναι η ταχύτητα και με βάση αυτή θα προκύψουν και οι κανόνες χρήσης των ηλεκτρικών πατινιών. Έτσι, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, θα έχουμε τα πατίνια που μπορούν να κινούνται μέχρι 6 χιλιόμετρα/ώρα και τα πατίνια με ταχύτητα έως 25 χιλιόμετρα/ώρα. Στην πρώτη κατηγορία, τα πατίνια θα λογίζονται ως πεζοί, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους περιορισμούς στην κυκλοφορία τους, ενώ στη δεύτερη κατηγορία τα πατίνια θα λογίζονται ως ποδήλατα και επομένως θα πρέπει να κινούνται στους δρόμους, όπως τα ποδήλατα και όχι σε δρόμους που η επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι πάνω από 50 χιλιόμετρα/ώρα, δηλαδή στις λεωφόρους.

Σημειώνεται πως σε ό,τι αφορά τα ταχύτερα πατίνια (άνω των 25χλμ./ώρα), αυτά θα υπόκεινται σε πολύ αυστηρότερο πλαίσιο, το οποίο θα αφορά την προσαρμογή τους στο όριο ταχύτητας, διαφορετικά, ενδέχεται, να μην έχουν δυνατότητα κυκλοφορίας στους δρόμους με τόσο υψηλή ταχύτητα.

Όπως έχει τονίσει και από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, η νομοθετική παρέμβαση θα αναφέρεται:

* Στα τεχνικά χαρακτηριστικά των οχημάτων αυτών

* Στη δυνατότητα εξακρίβωσής τους, τους χώρους και τις οδούς της χρήσης τους

* Τυχόν επιπλέον απαιτήσεις για τη χρήση τους

“Επιπλέον, θα υπάρξει σύνταξη και εισήγηση κανονιστικού πλαισίου που αφορά και την εποπτεία της αγοράς των οχημάτων αυτών και των εξαρτημάτων, διότι δεν αναφερόμαστε μόνο στο θέμα της μετακίνησης. Πρέπει να δούμε την αγορά, τα πρότυπα και τα εξαρτήματα, όπως επίσης και τυχόν διαδικασία ανάπτυξης διαδικασιών που σχετίζονται με την ασφάλεια των προϊόντων αυτών” είχε πει ο υφυπουργός.


Πηγή


Δημοσίευση σχολίου

Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.