HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Έλενα Ράπτη: Πρόταση για ψηφιακή εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω κορωνοϊού

Η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Έλενα Ράπτη κατέθεσε ερώτηση προς τους Υπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αναφορικά με την ετοιμότητα των ελληνικών δημόσιων σχολείων, για την εφαρμογή ενός σχεδίου εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ως μέτρο προστασίας από την εξάπλωση του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των εργασιών κοινοβουλευτικού ελέγχου η βουλευτής της ΝΔ ρωτά τους Υπουργούς:

1. Ποιος είναι ο βαθμός ετοιμότητας των ελληνικών δημόσιων σχολείων για την εφαρμογή ενός σχεδίου εξ αποστάσεως εκπαίδευσης;

2. Εάν δεν υπάρχει, θα μπορούσε να εκπονηθεί άμεσα ένα εθνικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των μαθητών, με ανάλογες υπουργικές αποφάσεις και να προσαρμοστεί για τις ανάγκες του η πλατφόρμα online μάθησης που χρησιμοποιούν σχεδόν όλα τα ελληνικά ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα;

3. Ποια είναι η άποψη των Υπουργείων σας για την ανάγκη αντικατάστασης ενός μέρους της δια ζώσης εκπαίδευσης του σχολικού προγράμματος με εξ αποστάσεως εκπαίδευση;

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους Υπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης

ΘΕΜΑ: «Απάντηση στον κορωνοϊό με ψηφιακή εξ αποστάσεως εκπαίδευση»

Κυρία και κύριε υπουργέ,

Τις τελευταίες ημέρες πυκνώνουν οι συζητήσεις για το ενδεχόμενο να κλείσουν όλα τα σχολεία της χώρας για ένα χρονικό διάστημα ως μέτρο ανάσχεσης της μετάδοσης του κορωνοϊού. Ήδη έχουμε περίπου 40 κλειστά σχολεία, την προσωρινή διήμερη αναστολή λειτουργίας του Πάντειου πανεπιστημίου, ενώ με βάση τις προβλέψεις των ειδικών και σε αναλογία με άλλες ευρωπαϊκές χώρες η πιθανότητα ενός τέτοιου μέτρου δε μπορεί να αποκλειστεί. Εάν αυτό συμβεί, θα σημαίνει πολλές μέρες απουσίας των μαθητών από το σχολικό τους πρόγραμμα και πιθανώς αναπλήρωση μαθημάτων μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες, την ίδια στιγμή που ήδη υπάρχουν πολλές απουσίες λόγω και της εποχικής γρίπης. Η εκτίμηση των ειδικών είναι πως ο κορωνοϊός, η γρίπη και άλλες μορφές ιών θα συνεχίσουν να εμφανίζονται συχνότερα και μονιμότερα, κάτι που σημαίνει πως ενδεχομένως να απαιτείται μια προσέγγιση αντιμετώπισης του προβλήματος με μεγαλύτερη προοπτική και αποτελεσματικότητα.
Στο πλαίσιο αυτό θα μπορούσε μέρος της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για όποιο χρόνο κριθεί απαραίτητο από τον σχεδιασμό αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων, να γίνεται ψηφιακά, με μαθητές και καθηγητές στα σπίτια τους και τους υπολογιστές τους, μέσα από ειδικές πλατφόρμες virtual class, σε πραγματικό χρόνο, με απαραίτητη τη συμμετοχή των μαθητών, με τήρηση απουσιών, με ηλεκτρονική αποστολή καθηκόντων και παραδοτέων και πολλές άλλες δυνατότητες που υπάρχουν σε πολλά σύγχρονα σχολεία και ακαδημαϊκά ιδρύματα σε ολόκληρο τον κόσμο. Με τον τρόπο αυτό η σχολική ύλη θα προχωράει, οι μαθητές θα μυηθούν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση που κερδίζει διαρκώς έδαφος, το εθνικό σύστημα παιδείας θα εκσυγχρονιστεί και ταυτόχρονα τα μέτρα αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών (κακοκαιρία, επιδημίες κλπ) δε θα έχουν επιπτώσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Θεωρώντας πως η παραπάνω ερώτηση-πρόταση θα μπορούσε να εφαρμοστεί όχι μόνο για την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων αλλά και αντικαθιστώντας ένα μικρό αρχικά μέρος της συμβατικής δια ζώσης εκπαίδευσης,

Ερωτάσθε κυρία και κύριε υπουργέ,
4. Ποιος είναι ο βαθμός ετοιμότητας των ελληνικών δημόσιων σχολείων για την εφαρμογή ενός σχεδίου εξ αποστάσεως εκπαίδευσης;
5. Εάν δεν υπάρχει, θα μπορούσε να εκπονηθεί άμεσα ένα εθνικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των μαθητών, με ανάλογες υπουργικές αποφάσεις και να προσαρμοστεί για τις ανάγκες του η πλατφόρμα online μάθησης που χρησιμοποιούν σχεδόν όλα τα ελληνικά ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα;
6. Ποια είναι η άποψη των Υπουργείων σας για την ανάγκη αντικατάστασης ενός μέρους της δια ζώσης εκπαίδευσης του σχολικού προγράμματος με εξ αποστάσεως εκπαίδευση;


Πηγή



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια