HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Π. Ε Πιερίας - Πως αλλάζει από σήμερα η εξυπηρέτηση του κοινού

Με σύνεση και υπομονή, προχωρούμε στην εφαρμογή των νέων μέτρων που εξαγγέλθηκαν από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας για την προστασία όλων μας. Με πρωταρχικό στόχο, την ασφάλεια και την υγεία των υπηρετούντων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ειδικότερα στην Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετούνται οι πολίτες με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.

Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, από σήμερα Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 όλες οι υπηρεσίες της ΠΚΜ – ΠΕ Πιερίας, θα τηρούν αυστηρά και κατά γράμμα τα εξής:

Οι υπηρεσίες θα εξυπηρετούν ΜΟΝΟ κατεπείγοντα (για λόγους υγείας) θέματα με φυσική παρουσία των πολιτών.

Τοποθετούνται προστατευτικά χωρίσματα από plexiglass, όπου δεν υπάρχουν, σε θυρίδες εξυπηρέτησης κοινού.

Τοποθετούνται ειδικά αυτοκόλλητα που θα καταδεικνύουν τις αποστάσεις ασφαλείας, που πρέπει να τηρούνται από εργαζόμενους και πολίτες στις υπηρεσίες.

Στις υπηρεσίες θα εισέρχονται επισκέπτες σε αριθμό όχι μεγαλύτερο από τους πέντε ταυτοχρόνως.

Με ευθύνη των προϊσταμένων σε κάθε χώρο γραφείου θα βρίσκεται ΜΟΝΟ ένας εργαζόμενος εκ περιτροπής.

Σοφία Μαυρίδου:“Η Πιερία εφαρμόζει κατά γράμμα τη νέα δέσμη μέτρων πρόληψης και προστασίας τόσο για τους υπηρετούντες στην Περιφερειακή Ενότητα όσο και για την ασφάλεια όλων μας”.


Όλες οι προθεσμίες για υποθέσεις των πολιτών, που έχουν οριστεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, παρατείνονται ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για 15 μέρες.

Οι δυνατότητες εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης και επικοινωνίας των πολιτών με όλες τις υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, είτε με ηλεκτρονικό τρόπο, είτε τηλεφωνικά, δίνονται στον εξής σύνδεσμο: http://www.pkm.gov.gr/default.aspx?lang=el-gr&page=36&newsid=8605

Οι υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας θα είναι ανοικτές για την προσέλευση του κοινού, της εξυπηρέτησης και διεκπεραίωσης υποθέσεών του, εφόσον αποτελούν έκτακτη ή επείγουσα ανάγκη, τρεις ημέρες την εβδομάδα, Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή και με ωράριο 09:00 – 14:00.

Ωστόσο, οι πολίτες στο ίδιο ωράριο (09:00 – 14:00) καθημερινά μπορούν να απευθύνεται ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ στις υπηρεσίες της ΠΕ Πιερίας, ως εξής:

Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας: 2351351260 & 2351351261 & 2351351262

Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας: 2351351284

Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης & Κτηνιατρικής: 2351351110

Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών: 2351353111 & 2351353100

Διεύθυνση Ανάπτυξης & Περιβάλλοντος: 2351351150 & 2351351151

Υποδιεύθυνση Οικονομικού – Ανθρωπίνων Πόρων: 2351351240

Υποδιεύθυνση Τεχνικών Έργων: 2351351192

Τμήμα Πολιτικής Προστασίας: 2351351200

Γραφείο Υποδοχής Πολιτών: 2351351297

Επίσης παρακαλούμε τους πολίτες να χρησιμοποιούν τουλάχιστον αυτή την δύσκολη περίοδο και την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ επικοινωνία για την εξυπηρέτησή τους, με στοιχεία που μπορούν να βρούνε στον επίσημο ιστοχώρο της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας και στον υπερσύνδεσμο

http://www.pkm.gov.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=280&at=2.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια