Ως παράδειγμα προς μίμηση στη χρήση ψηφιακών μέσων με σκοπό τον περιορισμό μετάδοσης του κορονοϊού χαρακτηρίζει την Ελλάδα ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), λέγοντας πως αποτελεί «best practice».
Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι η Ελλάδα προχώρησε άμεσα στην εφαρμογή ψηφιακών μέσων, προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού και καλεί τις υπόλοιπες χώρες να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα.
«Οι αρχές μπορούν να αποφύγουν περιττές επιβαρύνσεις για τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και άλλους συμβαλλόμενους, επιτρέποντας τη χρήση ψηφιακών μέσων όπως εφαρμογές κινητών τηλεφώνων (κάτι που έκανε η Ελλάδα από την αρχή της κρίσης, ενώ πρόσφατα υιοθετήθηκε και στη Γαλλία) αντί της χρήσης εντύπων, και αποφεύγοντας πλήρως διαδικασίες οι οποίες αποδεδειγμένα δεν βοηθούν στην αντιμετώπιση των κινδύνων μετάδοσης του κορωνοϊού», αναφέρει η έκθεση σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Πηγή
Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι η Ελλάδα προχώρησε άμεσα στην εφαρμογή ψηφιακών μέσων, προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού και καλεί τις υπόλοιπες χώρες να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα.
«Οι αρχές μπορούν να αποφύγουν περιττές επιβαρύνσεις για τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και άλλους συμβαλλόμενους, επιτρέποντας τη χρήση ψηφιακών μέσων όπως εφαρμογές κινητών τηλεφώνων (κάτι που έκανε η Ελλάδα από την αρχή της κρίσης, ενώ πρόσφατα υιοθετήθηκε και στη Γαλλία) αντί της χρήσης εντύπων, και αποφεύγοντας πλήρως διαδικασίες οι οποίες αποδεδειγμένα δεν βοηθούν στην αντιμετώπιση των κινδύνων μετάδοσης του κορωνοϊού», αναφέρει η έκθεση σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Πηγή
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!