Το www.kapa-news.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ενισχυμένα τηλεφωνικά κέντρα και e-banking για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση στις τράπεζες

Περισσότερες από 90.000 κλήσεις σε ημερήσια βάση δέχθηκαν την περασμένη εβδομάδα τα τηλεφωνικά κέντρα των τραπεζών, σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις από τις τράπεζες, με τους εργαζόμενους στον συγκεκριμένο τομέα να δίνουν πραγματικό αγώνα για την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των τραπεζικών πελατών, οι οποίοι ανταποκρίνονται στις συστάσεις των τραπεζών για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση.

Την ίδια στιγμή, ο αριθμός των εργαζομένων στα τηλεφωνικά κέντρα έχει μειωθεί αισθητά και κυμαίνεται γύρω στις 2.000 λόγω και της αυστηρής τήρησης των οδηγιών προστασίας που έχει εκδώσει ο Εθνικός Οργανισμός Υγείας, αλλά και των αδειών ειδικού σκοπού με αποτέλεσμα να παρατηρείται αισθητά πιο αυξημένη αναμονή από μια μέρα υπό κανονικές συνθήκες. Όπως αναφέρουν πηγές από τις τράπεζες, έξι από τους δέκα εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων εργάζονται από το σπίτι με τεράστια προσπάθεια από τεχνικής άποψης λόγω της «βαριάς» υποδομής που χρειάζεται.

Στο πλαίσιο αυτό οι τράπεζες προχωρούν ήδη στην ενίσχυση του δυναμικού στα call centers με προσλήψεις, και άμεση εκπαίδευση των εργαζομένων, ένα επίσης δύσκολο έργο καθώς γίνεται και αυτό εξ΄ αποστάσεως

Σε κάθε περίπτωση τραπεζικά στελέχη από τον τομέα των εναλλακτικών ψηφιακών δικτύων, τονίζουν το σύνολο σχεδόν των συναλλαγών και υπηρεσιών για τις οποίες προσφεύγουν οι πελάτες στα τηλεφωνικά κέντρα μπορεί να εξυπηρετηθεί χωρίς καθόλου αναμονή μέσω του διαδικτύου και συγκεκριμένα του e banking. Είναι ενδεικτικό ότι μεγάλος αριθμός πελατών δεν γνωρίζει ότι στα e -banking των τραπεζών μπορεί να κάνει εγγραφή μέσω internet ή να «ξεκλειδώσει» τους κωδικούς του με τον ίδιο τρόπο και απευθύνεται στα τηλεφωνικά κέντρα των τραπεζών.

Σε κάθε περίπτωση, για όσους πελάτες δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα, ή λόγω ηλικίας αισθάνονται ασφάλεια με την προσωπική επαφή με εκπρόσωπο της τράπεζας συνιστάται η χρήση του phone banking, η οποία αξίζει να σημειωθεί έχει πενταπλασιαστεί, «φορτώνοντας» έτσι το σύστημα. Ειδικά συστήνεται να αποφεύγονται οι ώρες αιχμής που έχει διαπιστωθεί ότι είναι μεταξύ 10 το πρωί και 2 το μεσημέρι, και το απόγευμα μεταξύ 5 και 9, όπου οι χρόνοι αναμονής είναι μεγάλοι με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους πελάτες αλλά και τον αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι για την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση της πελατείας.


Πηγή



Ετικέτες , ,

Δημοσίευση σχολίου

Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.