Μέσω του επίσημου καναλιού YouTube της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης θα γίνονται πλέον οι κατηχητικές συναντήσεις, στο πλαίσιο των μέτρων που λαμβάνονται για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού.
Το Γραφείο Νεότητας, αναζητώντας τρόπους επικοινωνίας με όλα τα παιδιά που «μένουν σπίτι», θα παρουσιάζει κάθε Σάββατο στο YouTube μία διαδικτυακή κατηχητική συνάντηση.
Με αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας, τα παιδιά θα συμμετέχουν στη λατρευτική ζωή της εκκλησίας, ανακαλύπτοντας παράλληλα προτάσεις με εικαστικές τέχνες, τραγούδια, χειροτεχνίες, διδακτικές ταινίες, παιχνίδια, ζωγραφική, αγιολόγιο, θέματα από την ελληνική παράδοση.
Την επιμέλεια της δράσης, που πραγματοποιείται κατόπιν πρωτοβουλίας και φροντίδας του Σεβασμιωτάτου κ. Γεωργίου, έχει ο υπεύθυνος του Γραφείου Νεότητας Αρχιμανδρίτης π. Διονύσιος Γκόλιας, ενώ τη βιντεοσκόπηση και το μοντάζ ανέλαβε ο π. Αλέξανδρος Καρακασίδης.
Το Γραφείο Νεότητας, αναζητώντας τρόπους επικοινωνίας με όλα τα παιδιά που «μένουν σπίτι», θα παρουσιάζει κάθε Σάββατο στο YouTube μία διαδικτυακή κατηχητική συνάντηση.
Με αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας, τα παιδιά θα συμμετέχουν στη λατρευτική ζωή της εκκλησίας, ανακαλύπτοντας παράλληλα προτάσεις με εικαστικές τέχνες, τραγούδια, χειροτεχνίες, διδακτικές ταινίες, παιχνίδια, ζωγραφική, αγιολόγιο, θέματα από την ελληνική παράδοση.
Την επιμέλεια της δράσης, που πραγματοποιείται κατόπιν πρωτοβουλίας και φροντίδας του Σεβασμιωτάτου κ. Γεωργίου, έχει ο υπεύθυνος του Γραφείου Νεότητας Αρχιμανδρίτης π. Διονύσιος Γκόλιας, ενώ τη βιντεοσκόπηση και το μοντάζ ανέλαβε ο π. Αλέξανδρος Καρακασίδης.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!