Το www.kapa-news.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Το λάθος που κάνουμε όταν πάμε στο σούπερ μάρκετ και το πληρώνει η τσέπη μας

Είναι γεγονός ότι τα περισσότερα πράγματα που πάμε να κάνουμε με άδειο στομάχι είναι λάθος, η επιστήμη έχει υποδείξει όμως πως ένα από τα χειρότερα είναι να πάμε σε καταστήματα τροφίμων.

«Η πείνα είναι πιθανό να ενεργοποιήσει γενικές ιδέες και συμπεριφορικές γνώσεις που συνδέονται με την απόκτηση», μας λένε οι ερευνητές από το 2017.

Κάτι που σημαίνει πως όταν πάμε στο σούπερ μάρκετ και πεινάμε είναι πιθανότερο να αγοράσουμε όχι μόνο περισσότερα τρόφιμα, αλλά και μη φαγώσιμα προϊόντα.

Η μελέτη του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Proceedings of the National Academy of Sciences», βρήκε πειραματικά πως η πείνα ενεργοποιεί την ανάγκη να αποκτήσεις κάτι, οτιδήποτε.

Η ερευνητική ομάδα παραθέτει μάλιστα πέντε ακόμα μελέτες που επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματά της. Σε όλες οι συμμετέχοντες αγόρασαν και περισσότερα πράγματα και άσχετα με τις τυπικές καταναλωτικές τους συνήθειες.

Το αποτέλεσμα; Οι πεινασμένοι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, αγοράζουν περισσότερα μη βρώσιμα αγαθά και παραμένουν για περισσότερο χρόνο στο σούπερ μάρκετ.

Μια συμπεριφορά που τώρα με τον κορονοϊό δεν τη θέλουμε καθόλου…




Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.