Οριστικά ανάδοχος ανακηρύχθηκε από την Εγνατία Οδό Α.Ε. η ΑΚΤΩΡ στα δύο έργα που αφορούν στη συντήρηση-λειτουργία του βασικού άξονα των 670χλμ και των κάθετων αυτού αξόνων.
Η ΑΚΤΩΡ είναι ο ανάδοχος και των υφιστάμενων συμβάσεων συντήρησης-λειτουργίας της Εγνατίας Οδού. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον δεν έχουμε κάποια ανατροπή στο διαγωνισμό, θα συνεχίσει για τα επόμενα δύο χρόνια. Οι δύο διαγωνισμοί έχουν συνολικό εκτιμώμενο κόστος 140εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 112,9εκατ.ευρώ).
Tα επόμενα βήματα είναι να σταλθούν οι δύο συμβάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση, να παρουσιαστούν στη Βουλή των Ελλήνων και στη συνέχεια να υπγοραφούν. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι υφιστάμενες συμβάσεις εκτιμάται ότι θα παραταθούν μέχρι να ολοκληρωθούν οι νέοι διαγωνισμοί και να αναλάβουν οι νέοι ανάδοχοι.
Στον διαγωνισμό για τον ανατολικό τομέα ήρθε πρώτη με ποσοστό 65,7% (δεύτερη ΙΝΤΡΑΚΑΤ 48,02%, τρίτη ΤΕΡΝΑ 43,99%). Αφορά στο τμήμα από το Κλειδί Ημαθίας μέχρι τους Κήπους Έβρου και τρεις κάθετους άξονες. Τον Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι και τους Θεσσαλονίκη-Προμαχώνα και Κομοτηνή-Σύνορα. Το κόστος συντήρησης-λειτουργίας έχει εκτιμηθεί σε 65εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 52,41εκατ.ευρώ).
Στο διαγωνισμό για το δυτικό τομέα, μειοδότησε με ποσοστό 65,67%, (δεύτερη η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 44,02%, τρίτη η ΤΕΡΝΑ με 41,96%). Αφορά στο τμήμα της Εγνατίας, από την Ηγουμενίτσα μέχρι το Κλειδί Ημαθίας και τον κάθετο άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή. Το κόστος συντήρησης-λειτουργίας εδώ έχει εκτιμηθεί σε 75εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 60,48εκατ.ευρώ).
Πηγή
Η ΑΚΤΩΡ είναι ο ανάδοχος και των υφιστάμενων συμβάσεων συντήρησης-λειτουργίας της Εγνατίας Οδού. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον δεν έχουμε κάποια ανατροπή στο διαγωνισμό, θα συνεχίσει για τα επόμενα δύο χρόνια. Οι δύο διαγωνισμοί έχουν συνολικό εκτιμώμενο κόστος 140εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 112,9εκατ.ευρώ).
Tα επόμενα βήματα είναι να σταλθούν οι δύο συμβάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση, να παρουσιαστούν στη Βουλή των Ελλήνων και στη συνέχεια να υπγοραφούν. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι υφιστάμενες συμβάσεις εκτιμάται ότι θα παραταθούν μέχρι να ολοκληρωθούν οι νέοι διαγωνισμοί και να αναλάβουν οι νέοι ανάδοχοι.
Στον διαγωνισμό για τον ανατολικό τομέα ήρθε πρώτη με ποσοστό 65,7% (δεύτερη ΙΝΤΡΑΚΑΤ 48,02%, τρίτη ΤΕΡΝΑ 43,99%). Αφορά στο τμήμα από το Κλειδί Ημαθίας μέχρι τους Κήπους Έβρου και τρεις κάθετους άξονες. Τον Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι και τους Θεσσαλονίκη-Προμαχώνα και Κομοτηνή-Σύνορα. Το κόστος συντήρησης-λειτουργίας έχει εκτιμηθεί σε 65εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 52,41εκατ.ευρώ).
Στο διαγωνισμό για το δυτικό τομέα, μειοδότησε με ποσοστό 65,67%, (δεύτερη η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 44,02%, τρίτη η ΤΕΡΝΑ με 41,96%). Αφορά στο τμήμα της Εγνατίας, από την Ηγουμενίτσα μέχρι το Κλειδί Ημαθίας και τον κάθετο άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή. Το κόστος συντήρησης-λειτουργίας εδώ έχει εκτιμηθεί σε 75εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 60,48εκατ.ευρώ).
Πηγή
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!