Από την ημέρα που ανέλαβε ο φέρελπις νέος Διοικητής του Νοσοκομείου Κατερίνης, ο κ. Χατζηγεωργίου, μέχρι σήμερα, οι ενημερώσεις και τα δελτία τύπου που έχει δημοσιεύσει είναι μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού.
Όλοι καταλαβαίνουμε ότι όταν ένας άνθρωπος τοποθετείται σε μια τέτοια θέση ευθύνης χρειάζεται κάποιο χρόνο μέχρι να βρει τα πατήματά του. Όλο αυτό είναι κατανοητό. Ωστόσο, η καθημερινότητα και τα γεγονότα τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα και πρέπει κανείς να είναι έτοιμος να τα παρακολουθεί.
Από την ημέρα που ανέλαβε ο κ. Χατζηγεωργίου, έχουν γίνει στο Νοσοκομείο Κατερίνης ένα σωρό εξελίξεις. Άλλαξε το Δ.Σ., άλλαξαν διευθυντές, έγιναν προσλήψεις, ήλθε ο κορονοϊός, κλ.π. Τα δελτία τύπου όμως από το γραφείου του κ. Χατζηγεωργίου ήταν ελάχιστα. Γιατί άραγε; Μήπως θεωρεί ότι οι πολίτες δεν έχουν δικαίωμα να ξέρουν τι συμβαίνει σε μια τόσο σημαντική δημόσια υπηρεσία;
Ας πάρουμε για παράδειγμα το πιο απλό ζήτημα που προέκυψε τους τελευταίους μήνες. Το ζήτημα του κορονοϊού. Από τον Μάρτιο μέχρι σήμερα, ότι πληροφορία δημοσίευσαν τα τοπικά ΜΜΕ ήταν αποτέλεσμα ρεπορτάζ ή «Ράδιο Αρβύλας». Και είδαμε όλοι τι συνέβη.
Δεν ήταν λίγες οι φορές, που ελλείψει την υπεύθυνης και επίσημης ενημέρωσης δημιουργήθηκε πανικός στην τοπική κοινωνία, με την διασπορά ψευδών κάποιες φορές ή αληθινών κάποιες άλλες ειδήσεων που αφορούσαν κρούσματα κορνοϊού στην Πιερία.
Δεν θα ήταν πιο φρόνιμο και λογικό κάθε φορά που υπήρχε κάτι γύρω από αυτό το πολύ σοβαρό και καυτό θέμα του κορονοϊού, να έβγαινε επίσημα το ίδιο το Νοσοκομείο, δια στόματος Διοικητή, και να ενημέρωνε σωστά και υπεύθυνα τους πολίτες ώστε να μην πανικοβάλλονται, από το να βγαίνει ο κάθε μπλόγκερ ή ο κάθε δημοσιογράφος και να γράφει ότι θέλει;
Για σκεφτείτε κ. Διοικητά πόσα θα γλυτώνατε με τέτοιες μικρές επικοινωνιακές ενέργειες… Δεν γνωρίζουμε ποιες δεσμεύσεις ή υπηρεσιακές υποχρεώσεις σας «δένουν» τα χέρια, αυτό που γνωρίζουμε όμως σίγουρα, και αποδείχθηκε περίτρανα τους τελευταίους μήνες, είναι ότι η επικοινωνιακή πολιτική του Νοσοκομείου (αν υπάρχει) απέτυχε παταγωδώς, και μάλλον χρειάζεται επανεκτίμηση και επαναπροσδιορισμός της.
Και στο κάτω-κάτω, οι πολίτες έχουν κάθε δικαίωμα στην σωστή και υπεύθυνη ενημέρωση. Αντί λοιπόν να την λαμβάνουν από δεξιά και αριστερά, από κάθε μπλογκερ ή δημοσιογράφο που ενδεχομένως να υπηρετεί και κάποια ατζέντα, θα ήταν καλύτερα να την έχουν από τα επίσημα και υπεύθυνα χείλη της ίδιας της υπηρεσίας.
Ξεκινήστε ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ λοιπόν να ενημερώνετε του πολίτες της Πιερίας έγκυρα και έγκαιρα για όλα όσα συμβαίνουν στον ευαίσθητο χώρο της Υγείας και κλείστε τα ανεύθυνα στόματα και τις ύποπτες πηγές ενημέρωσης που κάνουν τόσο σε σας, όσο και σε όλη την τοπική κοινωνία πολύ κακό!
Διαβάστε ακόμη:
Β. Έξαρχος: "Η Ελλάδα να είναι ο απόλυτος υγειονομικός και τουριστικός προορισμός" (video)
Ωραίο το κείμενο για την Αγιά Σοφιά του κ. Γιάννη Κουρνούτη, αλλά που ήταν ο ίδιος όταν ο ΣΥΡΙΖΑ υπέγραφε την συμφωνία των Πρεσπών;
Όλοι καταλαβαίνουμε ότι όταν ένας άνθρωπος τοποθετείται σε μια τέτοια θέση ευθύνης χρειάζεται κάποιο χρόνο μέχρι να βρει τα πατήματά του. Όλο αυτό είναι κατανοητό. Ωστόσο, η καθημερινότητα και τα γεγονότα τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα και πρέπει κανείς να είναι έτοιμος να τα παρακολουθεί.
Από την ημέρα που ανέλαβε ο κ. Χατζηγεωργίου, έχουν γίνει στο Νοσοκομείο Κατερίνης ένα σωρό εξελίξεις. Άλλαξε το Δ.Σ., άλλαξαν διευθυντές, έγιναν προσλήψεις, ήλθε ο κορονοϊός, κλ.π. Τα δελτία τύπου όμως από το γραφείου του κ. Χατζηγεωργίου ήταν ελάχιστα. Γιατί άραγε; Μήπως θεωρεί ότι οι πολίτες δεν έχουν δικαίωμα να ξέρουν τι συμβαίνει σε μια τόσο σημαντική δημόσια υπηρεσία;
Ας πάρουμε για παράδειγμα το πιο απλό ζήτημα που προέκυψε τους τελευταίους μήνες. Το ζήτημα του κορονοϊού. Από τον Μάρτιο μέχρι σήμερα, ότι πληροφορία δημοσίευσαν τα τοπικά ΜΜΕ ήταν αποτέλεσμα ρεπορτάζ ή «Ράδιο Αρβύλας». Και είδαμε όλοι τι συνέβη.
Δεν ήταν λίγες οι φορές, που ελλείψει την υπεύθυνης και επίσημης ενημέρωσης δημιουργήθηκε πανικός στην τοπική κοινωνία, με την διασπορά ψευδών κάποιες φορές ή αληθινών κάποιες άλλες ειδήσεων που αφορούσαν κρούσματα κορνοϊού στην Πιερία.
Δεν θα ήταν πιο φρόνιμο και λογικό κάθε φορά που υπήρχε κάτι γύρω από αυτό το πολύ σοβαρό και καυτό θέμα του κορονοϊού, να έβγαινε επίσημα το ίδιο το Νοσοκομείο, δια στόματος Διοικητή, και να ενημέρωνε σωστά και υπεύθυνα τους πολίτες ώστε να μην πανικοβάλλονται, από το να βγαίνει ο κάθε μπλόγκερ ή ο κάθε δημοσιογράφος και να γράφει ότι θέλει;
Για σκεφτείτε κ. Διοικητά πόσα θα γλυτώνατε με τέτοιες μικρές επικοινωνιακές ενέργειες… Δεν γνωρίζουμε ποιες δεσμεύσεις ή υπηρεσιακές υποχρεώσεις σας «δένουν» τα χέρια, αυτό που γνωρίζουμε όμως σίγουρα, και αποδείχθηκε περίτρανα τους τελευταίους μήνες, είναι ότι η επικοινωνιακή πολιτική του Νοσοκομείου (αν υπάρχει) απέτυχε παταγωδώς, και μάλλον χρειάζεται επανεκτίμηση και επαναπροσδιορισμός της.
Και στο κάτω-κάτω, οι πολίτες έχουν κάθε δικαίωμα στην σωστή και υπεύθυνη ενημέρωση. Αντί λοιπόν να την λαμβάνουν από δεξιά και αριστερά, από κάθε μπλογκερ ή δημοσιογράφο που ενδεχομένως να υπηρετεί και κάποια ατζέντα, θα ήταν καλύτερα να την έχουν από τα επίσημα και υπεύθυνα χείλη της ίδιας της υπηρεσίας.
Ξεκινήστε ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ λοιπόν να ενημερώνετε του πολίτες της Πιερίας έγκυρα και έγκαιρα για όλα όσα συμβαίνουν στον ευαίσθητο χώρο της Υγείας και κλείστε τα ανεύθυνα στόματα και τις ύποπτες πηγές ενημέρωσης που κάνουν τόσο σε σας, όσο και σε όλη την τοπική κοινωνία πολύ κακό!
Διαβάστε ακόμη:
Β. Έξαρχος: "Η Ελλάδα να είναι ο απόλυτος υγειονομικός και τουριστικός προορισμός" (video)
Ωραίο το κείμενο για την Αγιά Σοφιά του κ. Γιάννη Κουρνούτη, αλλά που ήταν ο ίδιος όταν ο ΣΥΡΙΖΑ υπέγραφε την συμφωνία των Πρεσπών;
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!