Την απόφαση να αποσύρει τις διαφημίσεις της από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ ανακοίνωσε η Unilever.
«Δεδομένου του Πλαισίου Ευθύνης και της πολωμένης ατμόσφαιρας στις ΗΠΑ, αποφασίσαμε, ξεκινώντας άμεσα και τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, ότι δεν θα προχωρήσουμε σε διαφημίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ», αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της.
Υπενθυμίζεται ότι πάρα πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν προστεθεί σε αυτό το μποϊκοτάζ που γίνεται λόγω της διαχείρισης των θεμάτων λεκτικής βίας και ρητορικής μίσους, με το Facebook να χάνει δισεκατομμύρια από αυτή την απόφαση.
«Δεδομένου του Πλαισίου Ευθύνης και της πολωμένης ατμόσφαιρας στις ΗΠΑ, αποφασίσαμε, ξεκινώντας άμεσα και τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, ότι δεν θα προχωρήσουμε σε διαφημίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ», αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της.
Υπενθυμίζεται ότι πάρα πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν προστεθεί σε αυτό το μποϊκοτάζ που γίνεται λόγω της διαχείρισης των θεμάτων λεκτικής βίας και ρητορικής μίσους, με το Facebook να χάνει δισεκατομμύρια από αυτή την απόφαση.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!