Με μία μεγάλη τουριστική καμπάνια οι επιχειρηματίες της Πιερίας «βάζουν πλάτη» για να ενισχύσουν τον εγχώριο τουρισμό στην περιοχή. Κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας είναι το «Πιερία, πού αλλού;» και απευθύνεται κυρίως στους κατοίκους της Αθήνας που επιλέγουν αυτές τις ημέρες πού θα κάνουν τις διακοπές τους.
Προβάλει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πιερίας σε σχέση με άλλους δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς: 80 χιλιόμετρα παραλίας, το μαγικό βουνό του Ολύμπου και την εύκολη και γρήγορη πρόσβαση.
«Οι εναλλακτικές όποιου επισκεφθεί την Πιερία είναι πολλές. Παραλίες, Όλυμπος, παραδοσιακοί οικισμοί. Μπορεί να έρθει με όσα χρήματα επιθυμεί, η Πιερία είναι οικονομική στο κάμπινγκ, είναι οικονομική και στη πεντάστερη σουίτα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι οι διακοπές στην Πιερία είναι απολύτως ασφαλείς. Δεν έχουμε κρούσματα, όλοι τηρούμε κατά γράμμα ό,τι προβλέπεται», δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας Ηλίας Χατζηχριστοδούλου σε συνέντευξή του στην εκπομπή της ΕΡΤ3 «Κάθε Μέρα Ελλάδα» και στη δημοσιογράφο Έλσα Ποιμενίδου.
Η καμπάνια αποτελεί πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Πιερίας και συμμετέχουν σε αυτήν η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας, ο Δήμος Κατερίνης και η Ομοσπονδία Ενοικιαζόμενων Δωματίων & Διαμερισμάτων Πιερίας-Ημαθίας-Πέλλας. «Οι επιχειρηματίες της Πιερίας πήραμε μαζί την πρωτοβουλία να στηρίξουμε τον τόπο μας και στην προσπάθεια αυτή βρήκαμε αρωγούς την Περιφέρεια και τον Δήμο. Όταν όλοι μαζί συνεργαζόμαστε το αποτέλεσμα είναι καλύτερο», υπογράμμισε ο κ. Χατζηχριστοδούλου.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!