HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Application του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης παρέχει υπηρεσίες μέσω κινητού


Το application «i-agric» του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για κινητές συσκευές, είναι το πρώτο του Δημοσίου, και μπορεί να παρέχει υπηρεσίες.

Πρόκειται για τις εξής υπηρεσίες:

– Υπηρεσίες ενημέρωσης. Βασικό περιεχόμενο από τον ιστοσελίδα του ΥΠΑΑΤ: Δελτία τύπου, Ανακοινώσεις, Προσκλήσεις κ.ά.

– Υπηρεσίες ειδοποιήσεων. Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις μεταξύ μιας μεγάλης θεματολογίας γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και θα λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για όσα θέματα τον ενδιαφέρουν.

– Υπηρεσίες Προσωποποιημένης ενημέρωσης – καρτέλας. Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίηση (μέσω TAXISnet της ΓΓΠΣΔΔ) έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με υποθέσεις τους, εφόσον έχουν αποτυπωθεί στα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου ή των εποπτευομένων φορέων.

Ενδεικτικά:

-Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ

-Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

-Οφειλές προς ΕΛΓΑ

– Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης – συμβουλευτικής. Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίηση έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής. Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του. Τα αιτήματα των πολιτών μπορούν να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνονται από τις πύλες εισόδου αιτημάτων του ΥΠΑΑΤ και των εποπτευόμενων φορέων ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης.

Η εφαρμογή βρίσκεται ήδη στα καταστήματα εφαρμογών (σ.σ. app stores) και αυτή τη στιγμή οργανώνεται η καμπάνια ενημέρωσης των αγροτών για την ύπαρξή της.


Πηγή



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια