Οι Ελληνες, λοιπόν, μολονότι βιώνουμε μια δύσκολη κατάσταση, καθώς πριν καλά καλά βγούμε από την οικονομική κρίση, ήρθε η υγειονομική – οικονομική κρίση με τον κορωνοϊό, φαίνεται ότι “κλείνουμε το μάτι” στην ηλεκτροκίνηση, εντοπίζοντας σε αυτήν σημαντικά οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη.
Μάλιστα, το 84% των ερωτηθέντων Ελλήνων, δηλώνει ότι “βλέπει” θετικά τα ηλεκτρικά οχήματα, στάση που έχει μεταβληθεί προς το θετικότερο -κατά 55%- την τελευταία τριετία. Το στοιχείο αυτό καθιστά τη χώρα μας την 3 πιο «φιλική» χώρα προς την ηλεκτροκίνηση, σχετικά με τη στάση των ίδιων των οδηγών.
Επίσης, το 80% των Ελλήνων φαίνεται να είναι θετικό στην πρόθεση χρήσης ενός ηλεκτρικού οχήματος, ενώ με το 44% δηλώνει ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα μεταβεί σε ηλεκτρικό όχημα και το 36% ότι είναι πιθανό να το κάνει.
Κι ακόμη, το 65% των Ελλήνων συμμετεχόντων στην έρευνα, δήλωσε ότι τα οφέλη για το περιβάλλον από τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, είναι πολύ σημαντικά, υπερβαίνοντας κατά 19% τον γενικό μέσο όρο – όσο και το χαμηλότερο κόστος χρήσης (67% έναντι 47% του γενικού μέσου όρου) και οι φορολογικές ελαφρύνσεις (48% έναντι 33% του γενικού μέσου όρου).
Πάντως, το 65% των ερωτηθέντων – έναντι του 57% στον γενικό μέσο όρο, επισημαίνει ότι στην Ελλάδα κυρίαρχος ανασταλτικός παράγοντας είναι το κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού οχήματος (EV).
Την ίδια στιγμή, το 47% των Ελλήνων (το 35% συνολικά των ερωτηθέντων στην Ευρώπη) διστάζουν να προχωρήσουν στη μετάβαση, από συμβατικά σε ηλεκτρικά οχήματα, λόγω περιορισμένων υποδομών φόρτισης, ενώ τελευταίο στη “λίστα” των ανησυχιών των Ελλήνων, αναφορικά με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, είναι το μικρότερο οδηγικό εύρος των ηλεκτρικών οχημάτων (31% έναντι 34% του γενικού μέσου όρου).
“Η μεγάλη στροφή των Ελλήνων οδηγών προς την ηλεκτροκίνηση καθιστά πιο αναγκαίες από ποτέ τις δράσεις για την εξέλιξη των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι σωστές υποδομές αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την περαιτέρω ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Η LeasePlan, σε διεθνές επίπεδο, έχει ήδη παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις για τη διασφάλιση ενός καθολικού, προσιτού και βιώσιμου πλαισίου υποδομών φόρτισης, τις οποίες οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής σε ολόκληρη την Ευρώπη μπορούν να συμβουλευτούν”, επισημαίνει ο Κωνσταντίνος Πετρούτσος, διευθύνων σύμβουλος της LeasePlan Hellas.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!