Σε προτεραιότητα πάντα η εξυπηρέτηση του πολίτη, η ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής και η ενίσχυση του τοπικού κοινωνικοοικονομικού ιστού
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας στηρίζουν την ταυτότητα της περιοχής και αναδεικνύουν τα συγκριτικά και απόλυτα πλεονεκτήματα της Πιερίας.
Πιο συγκεκριμένα, για το συγκεκριμένο έργο, εδώ και χρόνια έχει εγκριθεί η μελέτη Περιβαλλοντικών Όρων από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με αποτέλεσμα να αναμένεται η εγγραφή του σχετικού προϋπολογισμού στο επενδυτικό αναπτυξιακό σχέδιο της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε..
Τελικά, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και η νέα διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ μερίμνησε ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες και σήμερα να έχει στα χέρια της την έγκριση από την διαχειριστική αρχή (το πρώτο και απαραίτητο βήμα για να ακολουθήσουν τα επόμενα) και αναμένεται στο αμέσως επόμενο διάστημα να λάβει την έγκριση από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας για να προχωρήσει στη δημοπράτηση του έργου.
Μετά την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων διοικητικών διαδικασιών, την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021, υπογράφτηκε η σύμβαση ανάθεσης του έργου κατασκευής της Σιδηροδρομικής Στάσης στο Νέο Παντελεήμονα Πιερίας (Α.Δ. 752), συμβατικού τιμήματος 801.561,78 Ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.), το οποίο χρηματοδοτείται από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω του Ταμείου Συνοχής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 – 2020».
Το έργο δημοπρατήθηκε μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσιών Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ), από την οποία και ανακηρύχθηκε ανάδοχος η εταιρεία "SOLIS ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" με διακριτικό τίτλο "SOLIS Α.Ε.". Η επιλογή του αναδόχου για την κατασκευή του έργου πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την "ανοικτή διαδικασία" του άρθρου 264 του ν. 4412/2016 και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται από το νόμο αυτό.
Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά
στην κατασκευή των παρακάτω:
·
δύο αποβαθρών εκατέρωθεν των υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών
υψηλών ταχυτήτων (ΣΓΥΤ), μήκους 150 μέτρων και πλάτους 4 μέτρων η κάθε μία,
·
ενός κλιμακοστασίου με ανελκυστήρα,
·
πασαλοτοίχου αντιστήριξης γαιών μήκους 30 μέτρων στην άνω πλευρά
της ΣΓΥΤ αποβάθρας, καθώς και
·
δύο μεταλλικών στεγάστρων επί των αποβαθρών, μήκους 35 μέτρων το
καθένα.
Πέραν των ανωτέρω, ο ανάδοχος αναλαμβάνει τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στις παράπλευρες οδούς στον χώρο της σιδηροδρομικής στάσης, τη διαχείριση και απομάκρυνση των όμβριων υδάτων, τον ηλεκτροφωτισμό αποβαθρών και περιβάλλοντος χώρου, την ηλεκτρική προστασία παρακείμενων των σιδηροδρομικών γραμμών μεταλλικών κατασκευών λόγω ηλεκτροκίνησης, καθώς και τα προσωρινά και μόνιμα μέτρα ασφαλείας εργαζομένων και κοινού. Σημειώνεται ότι η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 24 μήνες, ενώ προβλέπεται πρόσθετη 24μηνη περίοδος υποχρεωτικής συντήρησης μετά την αποπεράτωση.
«Ευχόμαστε το συντομότερο δυνατόν να μπορέσουμε να χαρούμε όλοι μαζί και με ασφάλεια, τη νέα Σιδηροδρομική Στάση στο Νέο Παντελεήμονα. Οι ενέργειες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών και κατοίκων της Πιερίας, που συνδυάζουν την προβολή και ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Πιερίας με την ενδυνάμωση του τοπικού κοινωνικοοικονομικού ιστού της περιοχής συνεχίζονται και αποτελούν πρωταρχικό στόχο και αυτοδιοικητικό σκοπό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας – Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας», σημειώνει η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!