Η τόνωση της τουριστικής προβολής του Ολύμπου, ως προορισμό επισκέψιμο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη με τον βουλευτή Πιερίας της ΝΔ κ. Φώντα Μπαραλιάκο, τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας κ. Ηρακλή Τσιτλακίδη και τον Αντιδήμαρχο Δίου-Ολύμπου κ. Γιώργο Καραλή, στο πλαίσιο της πρόσφατης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia-Hotelia 2021», που πραγματοποιήθηκε για 36η χρονιά στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τον Γ.Γ. του ΕΟΤ, θα πρέπει να στραφούμε σε ισχυρότερη προβολή και ανάδειξη της δυναμικής που φέρει ο Όλυμπος, ως μυθικό βουνό και «θεϊκός προορισμός», σε Ελλάδα και εξωτερικό, υπογραμμίζοντας πως μετά και την έκδοση του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος, ανοίγει ο δρόμος για την καλύτερη αξιοποίησή του ως τουριστικό προορισμό.
Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν κατά τη συνάντηση ήταν και η στρατηγικά στοχευμένη προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Δήμου Δίου-Ολύμπου, αναφορικά με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που μπορεί να συναντήσει κανείς στον Δήμο. Παράλληλα υπογραμμίστηκε ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα τόνωσης του οδικού τουρισμού, καθώς αποτελεί έναν από τους κεντρικούς διαύλους άφιξης τουριστών τόσο στον Δήμο Δίου-Ολύμπου όσο και ευρύτερα στο Νομό Πιερίας, από εγχώριους τουρίστες και από εκείνους που προέρχονται από τα Βαλκάνια και την Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό τονίστηκε και η ανάγκη βελτίωσης της εικόνας των πυλών εισόδου στη χώρα. Στη συνάντηση ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Φραγκάκης επισήμανε επίσης πως η Πιερία και ο Όλυμπος έχουν τη δυνατότητα να αποτελέσουν προορισμοί για τουρίστες κρουαζιέρας, που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!