Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Αυτές είναι οι λέξεις που πρέπει να σταματήσετε να λέτε αν θέλετε να ακούγεστε εξυπνότεροι


Yπάρχουν μερικές λέξεις και φράσεις που πρέπει να αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε στο εξής.

Σύμφωνα με το CNBC, αυτές είναι οι λέξεις και φράσεις που πρέπει να  συνταξιοδοτηθούν το 2022.

1. Bandwidth (Εύρος ζώνης)

Αν μιλάτε για θέματα Διαδικτύου, τότε χρησιμοποιήστε άφοβα και ελεύθερα τη συγκεκριμένη λέξη. Οι περισσότεροι άνθρωποι ωστόσο, σήμερα, χρησιμοποιούν συνήθως τη λέξη αυτή, για να περιγράψουν τις ανθρώπινες ικανότητες. Yποστηρίζεται πως η λέξη έχει χάσει πλέον, την αξία της.

2. Τελικός χρήστης

Όπως και στην περίπτωση της λέξης «Bandwidth» και ο τελικός χρήστης είναι ένας όρος που συναντάται στις επιστήμες των υπολογιστών και της πληροφορικής. Ωστόσο, στις μέρες μας χρησιμοποιείται κατά κόρον σε κλάδους όπως το μάρκετινγκ και η διαφήμιση. Η συγκεκριμένη λέξη όμως, θεωρείται αρκετά απρόσωπη. Αντί να χρησιμοποιείτε τη λέξη «τελικός χρήστης» επιλέξτε ανθρωποκεντρικές λέξεις όπως οι λέξεις, πελάτης ή αγοραστής. 

3. Influencer

Με τη ραγδαία εξάπλωση και την τεράστια επιρροή των social media στη σύγχρονη κοινωνία, είναι σίγουρο πως κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από τους influencers οι οποίοι διαφημίζουν 24/7 προϊόντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

4. Νέα κανονικότητα

Έχουμε χρησιμοποιήσει αυτή τη φράση αρκετά το 2021. Όμως, δεν πρόκειται για δημιούργημα των καιρών μας. Ενώ η φράση «νέα κανονικότητα» άρχισε να χρησιμοποιείται κυρίως, κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης του 2008, στην πραγματικότητα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά, μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο για να περιγράψει τη μετάβαση σε έναν καινούριο κόσμο απαλλαγμένο από πολέμους.

5. Pivot

Σύμφωνα με το LinkedIn ήταν η λέξη της χρονιάς το 2020. Πολλοί ωστόσο, πιστεύουν πως η λέξη «Pivot» είναι η πιο πολυχρησιμοποιημένη λέξη και του 2021. Στις επιχειρήσεις, η περιστροφή σημαίνει αλλαγή κατεύθυνσης. Πλέον ωστόσο, η συγκεκριμένη λέξη έχει χάσει το νόημά της, αφού στις μέρες μας, όλοι και όλα «περιστρέφονται» και αλλάζουν συνεχώς. Ας τη βάλουμε στο ράφι – εκτός και αν ανακοινώσουμε μια νέα παγκόσμια στρατηγική.

6. «Παραμένουμε επιφυλακτικά αισιόδοξοι»

Έχει χρησιμοποιηθεί κυρίως, από ειδικούς και κυβερνήσεις όταν δεν έχουν να πουν κάτι παραπάνω αναφορικά με την επιδημιολογική κατάσταση μιας χώρας γιατί πολύ απλά, ποιος ξέρει τι μας επιφυλάσσει το μέλλον;

7. Zooming

Τον περασμένο χρόνο, όλοι συμμετείχαν σε τηλεδιασκέψεις μέσω Zoom, εναλλακτικά θα χρησιμοποιούσαν το Microsoft Teams. Η πλειοψηφία των ανθρώπων ωστόσο, έχει βαρεθεί τις τηλεδιασκέψεις και δεν επιθυμεί να ακούει πια τη συγκεκριμένη λέξη.


Πηγή



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια