Η κυβέρνηση πανηγυρίζει για τους περίπου 200.000 πολίτες άνω των 60 ετών που εμβολιάστηκαν λόγω του υποχρεωτικού εμβολιασμού, παρόλα αυτά έρευνα αποδεικνύει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των πολιτών που δεν θέλουν να κάνουν το εμβόλιο, δεν πηγαίνει στα εμβολιαστικά κέντρα εξαιτίας του εκβιασμού.
Από τον Ιανουάριο έως τις τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου 2021, η Focus Bari | YouGov διενέργησε οκτώ Πανελλαδικές Έρευνες παρακολουθώντας την αναλογία των εμβολιασμένων, θετικά διακείμενων, σκεπτικών και αρνητικά διακείμενων Ελλήνων προς το εμβόλιο κατά του Covid-19.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας μέτρησης που έγινε μεταξύ 21-31 Δεκεμβρίου σε δείγμα 1.002 Ελλήνων 18-74 χρόνων προέκυψαν τα εξής:
H αναλογία των εμβολιασμένων / θετικών να κάνουν το εμβόλιο Ελλήνων παρουσιάζει σταθερή άνοδο από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2021, και από εκεί και πέρα παραμένει σταθερή / οριακά αυξανόμενη στις τρεις τελευταίες μετρήσεις, αύξηση που προέρχεται κυρίως από τις μεγάλες ηλικίες.
Η εικόνα στο τέλος του 2021 δείχνει πως λίγο περισσότεροι από 4 στους 5 Έλληνες έχουν ήδη κάνει / έχουν ραντεβού / θα κάνουν οπωσδήποτε το εμβόλιο, ενώ…
Οι νεαρές ηλικίες (έως 44 χρόνων) παρουσιάζουν τα ψηλότερα ποσοστά των διστακτικών, και μια σταθερή αναλογία πολιτών που αρνούνται να κάνουν το εμβόλιο βρίσκεται σε όλες τις ηλικίες.
Για τους πολίτες που αρνούνται πεισματικά να εμβολιαστούν, ο κυριότερος λόγος είναι η άρνηση να κάνουν κάτι που τους επιβάλλεται εκβιαστικά (65%) και ακολουθούν χαμηλότερα οι αμφισβητήσεις περί του εμβολίου και των επιπτώσεών του στην υγεία.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!