Η Google πρόκειται να τερματίσει για πάντα μια λειτουργία του προγράμματος περιήγησης Chrome για κινητά τον επόμενο μήνα, η οποία συμβάλλει στη μείωση του όγκου των δεδομένων που λαμβάνονται και φορτώνουν ιστοσελίδες πιο γρήγορα εδώ και οκτώ χρόνια.
Το 2014, η Google σύμφωνα με το gr.pcmag.com, κυκλοφόρησε τη Λειτουργία Lite, γνωστή και ως Chrome Lite mode, για το Chrome σε κινητές συσκευές. Λειτουργούσε εκτρέποντας δεδομένα ιστοσελίδας μέσω ενός διακομιστή Google, πριν αυτά ληφθούν στη συσκευή σας. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε σελίδα μπορεί να απλοποιηθεί/βελτιστοποιηθεί, ώστε να απαιτούνται λιγότερα δεδομένα για τη γρήγορη φόρτωση της σελίδας.
Οποιοσδήποτε έχει συμβόλαιο με περιορισμένα δεδομένα και υψηλές χρεώσεις για την υπέρβαση αυτού του ορίου εκτιμούσε την επιλογή να χρησιμοποιεί τη Λειτουργία Lite. Ωστόσο, όπως αναφέρει το The Register, οκτώ χρόνια μετά η Google δεν πιστεύει ότι η εξοικονόμηση δεδομένων είναι πλέον απαραίτητη.
Σε μια ανάρτηση που αφορά την παροχή υποστήριξης και ανακοινώνει ότι η δυνατότητα καταργείται από το Chrome στις 29 Μαρτίου, δηλαδή την ημερομηνία κυκλοφορίας για το Chrome M100, ένας Υπεύθυνος Υποστήριξης του Chrome εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την εξαφάνιση της Εξοικονόμησης δεδομένων:
Είτε οι βελτιστοποιήσεις της Google ήταν αρκετές ώστε η Λειτουργία Lite να μην κάνει πλέον τη διαφορά, είτε τα γενικά έξοδα λειτουργίας της υπηρεσίας υπερτερούν της εξοικονόμησης δεδομένων που γίνονται τώρα, μιας και πλέον πολύ περισσότερα δεδομένα απολαμβάνουν οι χρήστες κινητών συσκευών ως μέρος των συμβολαίων τους σε σύγκριση με το 2014.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!