Η παρουσία θεατών σε ανοικτά και κλειστά γήπεδα, για αγώνες και προπονήσεις, ανέρχεται πλέον στο 75% της χωρητικότητάς τους, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’ 1099, 11/03/2022) για τα «έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας.
Η απόφαση τέθηκε σε ισχύ από το Σάββατο, 12 Μαρτίου 2022 και ώρα 06:00 και σε πρώτη φάση θα διαρκέσει έως και τη Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2022 και ώρα 06:00.
Η απόφαση:
«Επιτρέπεται η παρουσία θεατών σε αγώνες ατομικών και ομαδικών αθλημάτων, σε ανοικτές και κλειστές αθλητικές εγκαταστάσεις, με πληρότητα έως εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) της χωρητικότητας.
Η δυνατότητα παρουσίας θεατών υφίσταται αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμένους ή νοσήσαντες κατά το τελευταίο τρίμηνο θεατές, σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 9 και έως πέντε τοις εκατό (5%) του επιτρεπτού αριθμού θεατών για μη εμβολιασμένους και μη νοσήσαντες ανήλικους.
Οι ανήλικοι εισέρχονται με βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (PCR ή rapid test), σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 9, ή με δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test), που έχει διενεργηθεί την ημέρα του αγώνα.
Ο έλεγχος γίνεται στις εισόδους των αθλητικών εγκαταστάσεων με τη χρήση ψηφιακής πλατφόρμας αναγνώρισης για πιστοποιητικά εμβολιασμού, PCR και rapid tests και, όπου υπάρχει η δυνατότητα, διενεργείται αντίστοιχος έλεγχος και κατά την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στο γήπεδο».
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!