Μια γυναίκα πήγε να ψωνίσει σε σούπερ μάρκετ τα απαραίτητα. Τα χρήματα δεν έφταναν για όλα και η ίδια το διαπίστωσε στο ταμείο. Ο Βόλος και όχι μόνο συζητάει τα όσα ακολούθησαν…
Ο Βόλος στο επίκεντρο για τα όσα έγιναν σε σούπερ μάρκετ της Νέας Ιωνίας. Εκεί που δόθηκε ένα μεγάλο μάθημα αλληλεγγύης. Μια γυναίκα είχε βάλει στο καρότσι της, βασικά τρόφιμα και είχε φτάσει στο ταμείο για να πληρώσει. Έριχνε ανά τακτά διαστήματα ματιές στη μηχανή, για να διαπιστώσει πού βρίσκεται το σύνολο. Όταν διαπίστωσε πως τα χρήματα που είχε στο πορτοφόλι της, δεν έφταναν άρχισε να αφαιρεί πράγματα. Η συνέχεια ήταν απρόβλεπτη…
Σε μια περίοδο που η ακρίβεια «τσακίζει» τα νοικοκυριά, ολοένα περισσότερες οικογένειες αδυνατούν να αντεπεξέλθουν ακόμη και στην προμήθεια βασικών τροφίμων καθημερινά, η εικόνα μίας μητέρας να αδειάζει από τρόφιμα το καλάθι στο σούπερ μάρκετ, διότι δεν επαρκούσαν τα χρήματα, που είχε στο πορτοφόλι της, αποτελεί «γροθιά» στο στομάχι.
Αυτή τη «γροθιά» ένιωσε συμπολίτης χθες το πρωί σε τοπικό σούπερ μάρκετ, στη Νέα Ιωνία, όταν μαζί με άλλους πελάτες, που περίμεναν στην ουρά, βρέθηκε αντιμέτωπος με το σκηνικό. Τότε ήταν που «μίλησε» η αλληλεγγύη και η ανθρωπιά «έσπασε καρδιές», αφού τελικά η μητέρα έφυγε από το μάρκετ με γεμάτο το καλάθι, για να «στρωθεί» με αξιοπρέπεια το τραπέζι της.
Το περιστατικό έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον Μίλτο Μιχαηλίδη, διαχειριστή της σελίδας «Η Νέα Ιωνία της καρδιάς μας». Ο κ. Μιχαηλίδης ήταν αυτόπτης μάρτυρας. Περιέγραψε το συμβάν με μοναδικό τρόπο και ευαισθησία, «γκρεμίζοντας» το Facebook, αφού δεκάδες χρήστες με σχόλιά τους από κάτω εκθειάζουν τον ανώνυμο συμπολίτη, που βοήθησε.
Η γυναίκα πήγε στο σούπερ μάρκετ για τα ψώνια των ημερών. Εφτασε στο ταμείο για να πληρώσει. Στο καλάθι της είχε τρόφιμα. Ο λογαριασμός όμως ήταν μεγαλύτερος από ότι είχε υπολογίσει. Ζήτησε «συγγνώμη» και άρχισε να αφαιρεί τρόφιμα. Τα μάγουλά της είχαν γίνει κόκκινα από αμηχανία. Ηρθε σε δύσκολη θέση. Και σαν από μηχανής θεός πελάτης του μάρκετ που περίμενε στην ουρά προθυμοποιήθηκε να βοηθήσει. Για να μην την κάνει να νιώσει άσχημα, προσποιήθηκε ότι βρήκε πεσμένο δίπλα της ένα 10ευρω, που πιθανότατα, όπως της είπε, έπεσε από το πορτοφόλι της. Ετσι τελικά πληρώθηκε ο λογαριασμός. Η μητέρα επέστρεψε στο σπίτι με όσα χρειαζόταν για να ταΐσει την οικογένειά της.
«Η ιστορία είναι αληθινή και θα μπορούσε να συμβεί στον καθέναν από εμάς», γράφει στην ανάρτησή του ο κ. Μιχαηλίδης, εξιστορώντας το περιστατικό στο taxydromos.gr. «Στην ουρά στο ταμείο του σούπερ μάρκετ η οθόνη δείχνει 26,80 €. «Αχ συγγνώμη ξέχασα την κάρτα, έχω μόνο 25 €, θα βγάλω κάτι».
Στο μικρό καρότσι δεν υπάρχουν περιττά. Βλέπω ψωμί, μακαρόνια, γάλα, ντομάτες, χαρτί υγείας. Οσοι βρίσκονται μόλις ένα μέτρο μακριά ντροπιάζονται. Το πρόσωπο μιας μαμάς στενόχωρο. Πρέπει να επιλέξει τι δεν θα πάρει για τα παιδιά της.
«Συγγνώμη, σας έπεσε κάτι» λέει. Η κυρία εκπλήσσεται. Στο δάπεδο υπάρχουν 10 ευρώ. Ξέρει ότι δεν της ανήκουν. Το αγαπημένο βλέμμα του ανθρώπου την πείθει ότι πάει πολύ να πει ότι είναι δικό του. Δεν έχει επώνυμα ρούχα, αλλά δεν φορά κουρέλια. Δεν έχει μακιγιάζ, αλλά το πρόσωπό της αποπνέει μια γλυκύτητα. Ο κύριος σκύβει, σηκώνει τον λογαριασμό και λέει: «Μάλλον συνέβη όταν ανοίξατε την τσάντα σας». Mόλις το ακούει αυτό, μονομιάς μοιάζει με παιδί, είναι ευτυχισμένη. Πληρώνει και με χαμόγελο αισιοδοξίας και ευγνωμοσύνης του λέει «ευχαριστώ».
Eκείνος θα μπορούσε να πει «μην ανησυχείς, θα τα δώσω εγώ». Αντίθετα, επέλεξε να διατηρήσει την αξιοπρέπεια, τη δική του και της κυρίας. Καλημέρα Νέα Ιωνία.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!