Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοίνωσε πως προκειμένου να απλοποιήσει ακόμη περισσότερο τη διαδικασία υποβολής της αίτησης για το power pass, προχώρησε σε προσαρμογή του συστήματος, με στόχο να διευκολυνθούν οι πολίτες οι οποίοι αλλάζουν τη διεύθυνση κατοικίας τους στην ΑΑΔΕ μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση.
«Έτσι, για τις υπό εκκαθάριση αιτήσεις, προσωρινά δεν γίνεται ενημέρωση με τα στοιχεία τα οποία οι πολίτες άλλαξαν στη φορολογική δήλωση που κατέθεσαν μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση. Επιπλέον, από το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιουνίου, οι πολίτες θα ενημερώνονται στην πλατφόρμα υποβολής της αίτησης για το power pass ότι, εφόσον επιλέξουν να περάσουν οι αλλαγές στα στοιχεία τους, θα χρειαστεί να υποβάλουν εκ νέου την αίτηση για το power pass», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Όπως σημειώνεται ακόμη, η συγκεκριμένη δυσλειτουργία αφορά 2.500 πολίτες σε σύνολο 2.600.000 αιτήσεων για power pass που έχουν ήδη υποβληθεί. Αφορά πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν πρώτα την αίτηση για το power pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, αλλάζοντας στη φορολογική δήλωση τη διεύθυνση κατοικίας τους, και κάνοντας εκ νέου ταυτοποίηση στην πλατφόρμα για το power pass. Σε αυτές τις περιπτώσεις, χρειάστηκε επανυποβολή της αίτησης για το power pass. Σε όλες τις υπόλοιπες, η αίτηση προχώρησε κανονικά. Υπενθυμίζεται ότι από τις 17 Ιουνίου, ημέρα που άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή, τονίζεται στις οδηγίες προς τους πολίτες ότι η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να γίνει πριν την αίτηση για το power pass, και πραγματοποιείται στην πλατφόρμα https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!