Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την ολοκλήρωση της θερινής εκπτωτικής περιόδου, με τους εμπόρους – με εξαίρεση τις επιχειρήσεις στις τουριστικές περιοχές – να εμφανίζονται απογοητευμένοι από την εμπορική κίνηση.
Συγκεκριμένα, η θερινές εκπτώσεις για το 2022 θα ρίξουν αυλαία στις 31 Αυγούστου 2022.
Η γενική εικόνα των φετινών θερινών εκπτώσεων δεν αναμένεται να αλλάξει τις τελευταίες ημέρες όπως εκτιμούν οι εκπρόσωποι του λιανεμπορίου παρά το γεγονός ότι αρκετοί πολίτες θα επιστρέψουν από τις διακοπές τους, καθώς τα μέχρι τώρα στοιχεία όσον αφορά στην εγχώρια κατανάλωση, είναι πως οι καταναλωτές εμφανίζονται επιφυλακτικοί στις αγορές τους.
Ωστόσο όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού συμβουλίου Αττικής και του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης, οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου έχουν θέσει ως προτεραιότητα τη ρευστοποίηση των αποθεμάτων, για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις και πολλές από αυτές αναμένεται να επεκτείνουν τις εποχικές προσφορές τουλάχιστον ένα δεκαήμερο μετά το τέλος των θερινών εκπτώσεων.
Η εικόνα που περιγράφει ο κ. Κορκίδης είναι πως 8 στους 10 Έλληνες, παρά τις γενναίες εκπτώσεις κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων ήταν διστακτικοί και συγκεκριμένα στα είδη ένδυσης και υπόδησης, αφού ο όγκος πωλήσεων περιορίστηκε κατά -18% και κατά -13% ο τζίρος.
Την ίδια ώρα, σε αντίθεση με τους περισσότερους κλάδους της λιανικής, τα καλλυντικά και τα είδη σπίτι συνέχισαν τη φετινή ανοδική τους πορεία.
Σε ότι αφορά την Αττική καλύτερη των προσδοκιών παρουσιάζεται η εμπορική κίνηση στα πολυκαταστήματα, τα υπερκαταστήματα, τα εμπορικά κέντρα και τα εκπτωτικά χωριά καθώς και στο εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!