HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Τι κρύβεται πίσω από τις υψηλές τιμές; Γιατί παίρνεις όλο και λιγότερα με τα ίδια λεφτά


Ετοιμαστείτε να πληρώσετε ακόμα περισσότερα για ορισμένα από τα είδη που θέλετε, χάρη στους ναυτιλιακούς πολέμους, τα εργασιακά ζητήματα και την κλιματική αλλαγή. Γιατί παίρνω όλο και λιγότερα για το ίδιο χρηματικό ποσό; Τι άλλαξε το τελευταίο διάστημα και τι παραμένει ίδιο.

  • Η προσφορά και η ζήτηση καθορίζουν πόσο κοστίζει κάτι. Αν περισσότερα χρήματα μπουν σε κυκλοφορία η ζήτηση για αγαθά αυξάνεται επειδή οι άνθρωποι έχουν περισσότερα χρήματα για να τα αγοράσουν. Εάν η προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών δεν επεκταθεί με τον ίδιο ρυθμό, οι άνθρωποι δεν μπορούν να αγοράσουν περισσότερα, παρόλο που υπάρχουν περισσότερα χρήματα στο σύστημα. Ως αποτέλεσμα οι τιμές αυξάνονται.
  • Καθώς τα πάντα γίνονται πιο ακριβά, παίρνετε όλο και λιγότερα για το ίδιο χρηματικό ποσό. Κάθε ευρώ χάνει μέρος της αξίας του. Αυτό σημαίνει ότι η αγοραστική δύναμη μειώνεται.
  • Ένα εισιτήριο για το μετρό στη Βιέννη, για παράδειγμα, κόστιζε 1,80 € το 2011. Μέχρι το 2015, η τιμή είχε ανέβει στα 2,20 €. Η αγοραστική δύναμη δεν καθορίζεται από την τιμή μεμονωμένων ειδών όπως αυτό το εισιτήριο, αλλά από τις τιμές πολλών άλλων αγαθών που αγοράζουμε τακτικά.
  • Κάθε μήνα, η εθνική στατιστική υπηρεσία κάθε χώρας συγκεντρώνει ένα μέσο μείγμα καταναλωτικών αγαθών σε ένα «καλάθι της αγοράς» και υπολογίζει πόσο έχουν αυξηθεί οι τιμές κατά μέσο όρο. Για παράδειγμα, εάν η τιμή των αγαθών στο καλάθι της αγοράς είναι 2,8 τοις εκατό υψηλότερη από ό,τι πριν από δώδεκα μήνες, το ποσοστό πληθωρισμού είναι 2,8 τοις εκατό.
  • Τους τελευταίους μήνες παρατηρήθηκε παγκοσμίως ωστόσο το εξής - πολλοί από τους βασικούς παράγοντες που τροφοδότησαν την αύξηση του πληθωρισμού έχουν αρχίσει να εξασθενούν. Τα έξοδα αποστολής έχουν μειωθεί. Το βαμβάκι, το βόειο κρέας και άλλα προϊόντα έχουν γίνει φθηνότερα. Και οι αγοραστές βρήκαν βαθύτερες εκπτώσεις στο διαδίκτυο και στα εμπορικά κέντρα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καθώς οι έμποροι λιανικής προσπαθούσαν να καθαρίσουν το υπερβολικό απόθεμα.
  • Οι τιμές καταναλωτή μειώθηκαν κατά 0,1% τον Δεκέμβριο σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, σύμφωνα με το Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ. Σημείωσε τη μεγαλύτερη μηνιαία πτώση εδώ και σχεδόν τρία χρόνια. Αλλά το φθηνότερο κόστος μεταφοράς και εμπορευμάτων δεν θα μειωθεί αμέσως στους καταναλωτές, εν μέρει λόγω των συμβάσεων προμηθευτών που καθορίζουν τις τιμές για μήνες εκ των προτέρων.
  • Οι τιμές εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλότερες από ό,τι ήταν πριν από ένα χρόνο. Ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή, ο οποίος μετρά το κόστος μιας μεγάλης ποικιλίας αγαθών και υπηρεσιών, αυξήθηκε κατά 6,5% τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Εργασίας των ΗΠΑ. 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια