HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Τέμπη: Τρεις συνάδελφοι του 59χρονου τον «έδειξαν» ως υπαίτιο


Πλήρη εικόνα για τις συνθήκες της τραγωδίας έχουν οι Αρχές μετά τη σύλληψη του 59χρονου μηχανοδηγού, ο οποίος κατηγορείται για το αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών από το οποίο προήλθε ως αποτέλεσμα θάνατος πολλών ατόμων (κακούργημα), για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες από αμέλεια και κατά συρροή.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, η εμπειρία του σταθμάρχη ήταν μικρή καθώς είχε αναλάβει τα καθήκοντα του εδώ και μικρό χρονικό διάστημα, από τον περασμένο Ιανουάριο. Αρχικά φέρεται να υποστήριξε πως είχε γυρίσει κανονικά το κλειδί, δίνοντας εντολή για αλλαγή τροχιάς, προκειμένου οι αμαξοστοιχίες να κινηθούν στις σωστές κατευθύνσεις, όμως το σύστημα δεν λειτούργησε.

Οι ίδιες πηγές ενημέρωσης ανέφεραν πως κλιμάκιο της τροχαίας Λάρισας πραγματοποίησε επιτόπιο έλεγχο, μαζί με εργαζόμενο, διαπιστώνοντας πως το σύστημα δεν είχε πρόβλημα και λειτουργούσε κανονικά.

Τελικά κατά την διάρκεια της προανακριτικής του απολογίας που κράτησε περίπου τέσσερις ώρες και ολοκληρώθηκε γύρω στις 9 το βράδυ της Τετάρτης, παρουσία εισαγγελέα – λόγω της βαρύτητας της υπόθεσης - φέρεται να αποδέχτηκε πως εκείνος ευθύνεται που οδήγησε την επιβατική αμαξοστοιχία στην γραμμή της καθόδου προς Αθήνα, ένα λάθος το οποίο δεν διόρθωσε καθώς κατάλαβε τι είχε κάνει όταν πληροφορήθηκε τη φονική σύγκρουση, λίγο μετά τις 11 το βράδυ της Τρίτης.

Τον 59χρονο φέρονται κατά πληροφορίες είχαν «δείξει» ως υπαίτιο, τρεις συνάδελφοι του κατά την διάρκεια των ανωμοτί εξηγήσεων που έδωσαν στις αρχές.

Από τα αρχικά στάδια των ερευνών της ΕΛ.ΑΣ., έχει προκύψει πως η επιβατική αμαξοστοιχία και η εμπορική κινούνταν στην ίδια ράγα για περίπου 10-15 λεπτά διανύοντας μία απόσταση περίπου 20χλμ, επί της ουσίας στα «τυφλά», χωρίς οι μηχανοδηγοί να έχουν μπροστά τους κάποια σήμανση, μέχρι τη στιγμή του τραγικού δυστυχήματος.

Παράλληλα, στη δικογραφία θα συμπεριληφθούν εκθέσεις εμπειρογνωμόνων, με την έρευνα τελικά να στρέφεται προς πάσα κατεύθυνση, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να ασκηθούν διώξεις και σε άλλα πρόσωπα.

Εννέα στελέχη της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνέδραμαν το δύσκολο έργο των ιατροδικαστών για τη λήψη DNA προκειμένου να ταυτοποιηθούν οι άνθρωποι που ανασύρονται από τα συντρίμμια. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία αφού αρκετά από τα θύματα είναι διαμελισμένα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες , από τους διασώστες συγκεντρώθηκαν ανθρώπινα μέλη και βάσει των εκτιμήσεων στελεχών της ΕΛ.ΑΣ, ο αριθμός των νεκρών ενδέχεται να ξεπεράσει τους 55.

Μέχρι χθες το βράδυ λαμβάνονταν δείγματα τα οποία εστάλησαν στα εργαστήρια της ΔΕΕ και σήμερα αναμένονται οι πρώτες ταυτοποιήσεις.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, οι θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν έφτασαν τους 1.300 βαθμούς κελσίου. Πρόκειται για θερμοκρασίες κατά τις οποίες ένα ανθρώπινο σώμα, όπως εξηγούν ειδικοί, είναι δυνατό να εξαϋλωθεί. Ωστόσο οι έρευνες στο σημείο της μεγαλύτερης ίσως σιδηροδρομικής τραγωδίας στη χώρα μας συνεχίζονται με την συνδρομή των γερανοφόρων οχημάτων, τα οποία διέκοψαν τις εργασίες τους κατά την διάρκεια της νύχτας για λόγους ασφαλείας.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια