HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Με τη μανιβέλα υπάλληλοι security ελέγχουν τη σιδηροδρομική διάβαση στον Αυλώνα


Μία εβδομάδα μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τεμπη και οι αποκαλύψεις για την άθλια κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο είναι καθημερινές.

Μια τελευταία αποκάλυψη έρχεται από ρεπορτάζ της ΕΡΤ που διαπιστώνει τα κενά ασφαλείας που υπάρχουν σε διαβάσεις και σταθμούς.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, σε διάβαση στον Αυλώνα την ευθύνη δεν την έχουν σοδηροδρομικοί αλλά υπάλληλοι ιδιωτικής εταιρείας security με μόλις δύο μήνες εκπαίδευση.

Αλλά δεν σταματάει εδώ η υπόθεση. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι, ανεβοκατεβάζουν, χειροκίνητα με μια μανιβέλα, τις μπάρες ασφαλείας όταν πλησιάζει τρένο.

Επιπλέον,ειδοποιούνται για την κίνηση των τρένων-πότε πλησιάζει- από έναν απαρχαιωμένο ηλεκτρολογικό πίνακα που λειτουργεί με λάμπα πυρακτώσεως, είτε σε συνεννόηση μέσω ασυρμάτου με τον μηχανοδηγό και τον σταθμάρχη όταν δεν λειτουργεί. Κάποιες φορές, όπως ανέφεραν, χρειάζεται ακόμη και εμπειρικά να μετράνε το χρόνο και να υπολογίζουν σε ποιο σημείο βρίσκεται η αμαξοστοιχία ώστε να κατεβάσουν τις μπάρες.

Καθημερινά από τη συγκεκριμένη διάβαση περνούν δεκάδες τρένα τα οποία είτε εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, είτε τρένα του Προαστιακού, τα οποία εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα – Χαλκίδα.

Την ευθύνη του και τον έλεγχο της γραμμής και της διάβασης πριν από δύο χρόνια την είχαν εργαζόμενοι του ΟΣΕ, άνθρωποι οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί για να ελέγχουν πότε θα κατεβάσουν τις μπάρες.

Ωστόσο, τα δύο τελευταία χρόνια εργάζονται στη διάβαση και εκτελούν βάρδιες άτομα από μια ιδιωτική εταιρεία σεκιούριτι, τα οποία με μόλις δύο μήνες εκπαίδευση έχουν αναλάβει να συνεννοούνται με το σταθμάρχη, με τον μηχανοδηγό και να ανεβοκατεβάζουν τις μπάρες σε περίπτωση που διέρχεται τρένο προκειμένου να κατέβει η μπάρα και να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα ή δυστύχημα με διερχόμενο αυτοκίνητο.

Σε ερώτηση του ρεπόρτερ της ΕΡΤ αν η λάμπα πυρακτώσεως και αυτός απαρχαιωμένος ηλεκτρολογικός πίνακας δεν δουλέψει τι κάνουν, οι υπάλληλοι σεκιούριτι απάντησαν πως «συνεννοούνται μέσω του ασυρμάτου με τον μηχανοδηγό αλλά και το σταθμάρχη και κάποιες φορές χρειάζεται ακόμη και εμπειρικά να μετράνε το χρόνο και να υπολογίζουν σε ποιο σημείο βρίσκεται η αμαξοστοιχία ώστε να κατεβάσουν τις μπάρες και να μην έχουμε κάποιο ατύχημα».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια