Όλο και περισσότερες είναι οι πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας και αφορούν την κυκλοφορία των τρένων στους σιδηροδρομικούς σταθμούς.
Μετά το έγγραφο της ΡΑΣ ένα μήνα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που εντοπίζει προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών και τα έγγραφα του ΟΣΕ στους μηχανοδηγούς που υποδεικνύουν την ταχύτητα που πρέπει να ακολουθούν οι μηχανοδηγοί και τα προβλήματα που έχουν στη διαδρομή (φανάρια που δε λειτουργούν, κατολισθήσεις και προβλήματα στην περιοχή), τώρα ένα νέο έγγραφο από τον ΟΣΕ έρχεται στην επιφάνεια.
Ο λόγος για το χθεσινό έγγραφο που επιβεβαιώνει πως τα τρένα κινούνταν στα τυφλά σε μεγάλο μέρος της διαδρομής τους.
Συγκεκριμένα, αποδεικνύουν πως από το 62χλμ. Μέχρι το 69χλμ. στη γραμμή Ειδομένης, τα τρένα κινούνται στα τυφλά.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!