Ένα κολπάκι που κάνει τους πελάτες να αφήνουν μεγαλύτερο φιλοδώρημα εφαρμόζουν εστιατόρια.
Νέα έρευνα διαπίστωσε ότι η τοποθέτηση ενός emoji με χαμογελαστό πρόσωπο στο λογαριασμό μπορεί να ενισχύσει το φιλοδώρημα του μέσου σερβιτόρου εστιατορίου κατά 11%, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα στο International Journal of Hospitality Management.
«Διαπιστώνουμε ότι όταν τα emojis περιλαμβάνονται με προτάσεις φιλοδωρήματος κατά τη διάρκεια της συναλλαγής πληρωμής, οι πελάτες δίνουν φιλοδώρημα σε υψηλότερο ποσοστό από ό,τι όταν δεν περιλαμβάνονται emojis», αναφέρουν οι συγγραφείς της έρευνας.
Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη αύξηση στα ποσά των tips των πελατών σημειώθηκε σε αποδείξεις όπου εμφανίζονταν πολλαπλά emojis με προτεινόμενα ποσά φιλοδωρήματος. Τα ουδέτερα πρόσωπα συνόδευαν χαμηλότερα φιλοδωρήματα.
Ειδικότερα, σε εστιατόρια πλήρους εξυπηρέτησης, τα ευχάριστα emoji αύξησαν το μέσο ποσοστό φιλοδωρήματος από 22,86% σε 25,38%, τη στιγμή που ακόμα και ένα tip 20% θεωρείται ενδεικτικό της ικανοποίησης του πελάτη στον κλάδο.
Η έρευνα περιλαμβάνει επίσης μία εξήγηση για το φαινόμενο, που σχετίζεται με τη νευροβιολογία του εγκεφάλου, και έχει να κάνει με το πώς οι άνθρωποι αντιδρούν ενστικτωδώς σε χαρούμενα ή συμπαθητικά πρόσωπα.
«Αυτό το αποτέλεσμα εξηγείται από θετικά συναισθήματα, όταν η παρουσία των emoji οδηγεί σε μια θετική συναισθηματική εμπειρία για τον πελάτη, ο οποίος με τη σειρά του αφήνει ένα μεγαλύτερο φιλοδώρημα από ό,τι θα έκανε όταν δεν περιλαμβάνονται emoji», εξηγούν οι ερευνητές.
Συγκεκριμένα, το να βλέπεις ένα χαμογελαστό πρόσωπο διεγείρει μια περιοχή του εγκεφάλου που ονομάζεται ινιακός κροταφικός φλοιός, ο οποίος ευθύνεται για την αναγνώριση και την επεξεργασία προσώπων.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!