HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Πώς ένας Κινέζος άφησε φέσι 3.500 ευρώ σε ιδιοκτήτη Airbnb στην Αθήνα - «Έπαιρνε τηλέφωνα στην Κίνα για meeting»


Φέσι ύψους 3.500 ευρώ από τηλεφωνήματα άφησε ένας Κινέζος σε ιδιοκτήτη διαμερίσματος το οποίο είχε νοικιάσει μέσω
 Airbnb.

«Ο συγκεκριμένος πελάτης ήταν υπάλληλος κατασκευαστικής εταιρείας και προφανώς χρειαζόταν το τηλέφωνο για συσκέψεις. Μάλλον δεν τον βόλευε το WiFi», δήλωσε στην ΕΡΤ ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος Ανδρέας Χίου, ο οποίος είναι ο πρόεδρος του Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων.

Ο Κινέζος έβαλε μόνος του τηλεφωνική συσκευή

Σύμφωνα με τον ίδιο, «αντιληφθήκαμε το φέσι 1,5 μήνα μετά όταν ήρθε ο λογαριασμός του τηλέφώνου. Είχε συνδέσει σταθερή συσκευή πάνω στο ρούτερ και έκανε τηλεφωνήματα επί ώρες στην Κίνα. Ή αγόρασε ή είχε μαζί του μια συσκευή τηλεφώνου, την έβαλε στο μπριζάκι και άρχισε τα τηλέφωνα».

Από τον αναλυτικό κατάλογο που ζήτησε από τον πάροχο τηλεφωνίας όταν έλαβε τον λογαριασμό με τα 3.500 ευρώ, ο κ. Χίου είπε ότι «βγαίνει μια εταιρία που μιλάνε κινέζικα, δεν έχω βρει κάποιον να μιλάει αγγλικά».

«Το ποσό κληθήκαμε να το πληρώσουμε εμείς γιατί το αντιληφθήκαμε αφού έφυγε ο πελάτης» είπε ακόμα ο ιδιοκτήτης του ακινήτου ο οποίος στην ερώτηση αν θα κινηθεί νομικά για να διεκδικήσει τα χρήματά του από τον κινέζο οφειλέτη απάντησε «για να πάρεις πίσω τα χρήματα πρέπει να βάλεις και δικηγόρο στην Κίνα και θα μπλέξεις χειρότερα».

Ο κ. Χίου είπε, επίσης, ότι δοκίμασε να διεκδικήσει τα χρήματα και μέσω της AirBnb στην οποία έστειλε τα στοιχεία της υπόθεσης «αλλά προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια απάντηση». Σύμφωνα με τον ίδιο τα ακίνητα μέσω Airbnb «είναι ασφαλισμένα μέχρι του ποσού του 1 εκατ. ευρώ. Επειδή τα τηλεφωνήματα είναι μάλλον υπηρεσία και δεν είναι προϊόν, δεν περνάει στην εγγύηση».

Πώς μπορεί να προστατευθούν οι ιδιοκτήτες ακινήτων από αντίστοιχα φέσια

Ερωτηθείς για το πώς μπορούν να προστατευθούν ιδιοκτήτες ακινήτων από αντίστοιχα φέσια, ο κ. Χίου απάντησε «αυτό που μου είπε ο πάροχος είναι να παίρνουμε κατευθείαν την εταιρεία τηλεφωνίας με την οποία συνεργαζόμαστε και να ζητήσουμε τηλεφωνικά να γίνει φραγή των εξερχομένων κλήσεων».

Όσο, δε, για το ποια είναι τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ιδιοκτήτες ακινήτων από ενοικιαστές βραχυχρόνιας μίσθωσης, ο κ. Χίου είπε ότι «έχουν συμβεί πολλά προβλήματα ειδικά με το ρεύμα. Κυρίως με το air condition και τον θερμοσίφωνα που τον αφήνουν ανοιχτό όλο το 24ωρο».

Σύμφωνα με τον ίδιο, τελικά έγινε διακανονισμός με τον πάροχο για το φέσι των 3.500 ευρώ που «έπεσε κάτω από το μισό και το πληρώνω με δόσεις».

Δείτε το βίντεο:



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια