#Cancel_Skroutz: Οργή στα social media για μεγάλη διαδικτυακή απάτη μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας
Πέμπτη, Απριλίου 14, 2022
Σε εκατοντάδες ανέρχονται, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, τα παράπονα για τη διάσημη ηλεκτρονική πλατφόρμα Skroutz, στην οποία καταλογίζεται πλήρης αθέτηση των συμφωνηθέντων όρων αγοράς.
Η αγανάκτηση του κόσμου πυροδοτήθηκε από την απουσία μέριμνας για την παράδοση του εκάστοτε προϊόντος, τη στιγμή που τα χρήματα – χωρίς καμία επίσημη αιτιολογία – δεν επιστρέφονταν.
Τις τελευταίες ημέρες, δε, η φράση «Cancel_Skroutz» χρησιμοποιείται κατά κόρον, ενώ το όλο θέμα έχει αναδειχθεί σε ένα από τα δημοφιλέστερα trend στο Twitter, δίνοντας βήμα στους χρήστες του κοινωνικού μέσου να ανοίξουν «εστία» παραπόνων, παρουσιάζοντας τη δίκη τους ιστορία στην οποία έπεσαν θύματα εξαπάτησης.
Επίσημη ανακοίνωση Σκρουτζ Α.Ε για το περιστατικό με την επιχειρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε Βρείτε την εδώ: https://t.co/dQEa0KItMn
Ιδιαίτερα αναλυτικός και κατατοπιστικός για την εικόνα που αντιμετωπίζουν πολλοί με την πλατφόρμα αγοράς προϊόντων, ένας νεαρός που μιλά ο ίδιος σε βίντεο, στην πλατφόρμα TikTok, για την εμπειρία του και παράλληλα αναφέρεται και σε ιστορίες γνωστών του.
Κάνει λόγο για μια αναξιόπιστη πρακτική από πλευράς Skroutz, λέγοντας ότι ο ίδιος αγόρασε μια τηλεόραση, κατέβαλε το απαιτούμενο χρηματικό ποσό, δεν έλαβε ποτέ όμως ούτε τη συσκευή ούτε τα χρήματά του πίσω.
Εξηγεί ότι όλα ξεκίνησαν όταν αποφάσισε να προχωρήσει σε αγορά από την επιχείρηση «365shop» με την οποία η διάσημη πλατφόρμα Skroutz είχε επί σειρά ετών στρατηγική συνεργασία.
7/10 Η κατάσταση είναι πολύπλοκη, και εννοείται πως δε μπορώ να πω περισσότερα για το πώς θα κινηθούμε από εδώ και πέρα, σε ένα δημόσιο θρεντ. Το κατάστημα αυτό φαινόταν να λειτουργεί κανονικά απ' το 2019, μέχρι και τον φετινό Μάρτιο, που άρχισε η κατρακύλα.
Ο νεαρός, αφού ξεκαθαρίζει ότι η ιστοσελίδα της συγκεκριμένης επιχείρησης δεν είχε αρνητικές κριτικές, υπογραμμίζει ότι ουδέποτε θα έκανε την αγορά αν δεν ήταν μέσω της Skroutz.
Με την έκβαση των πραγμάτων και την απώλεια σημαντικού χρηματικού ποσού, είδε παράλληλα και απουσία ανάληψης ευθυνών από την Skroutz που δεν προτίθετο να προφέρει βοήθεια, μόνο τον παρότρυνε να προβεί σε μήνυση προς την επιχείρηση «365shop», κάτι που θα σήμαινε την καταβολή επιπλέον ποσού.
Η «365shop» έκλεισε μάλιστα τη σελίδα της και «κατέβηκε» από το Facebook ενώ δεν απαντούσε στις κλήσεις που έκανε ο πελάτης.
Ο νεαρός, στο σχετικό βίντεό του, αποκαλύπτει ότι δεκάδες είναι οι περιπτώσεις που έχουν πέσει θύματα εξαπάτησης, ενώ σύμφωνα με τοπική ιστοσελίδα του Βόλου δεκάδες κάτοικοι της περιοχής έπεσαν στην ηλεκτρονική παγίδα, χάνοντας χιλιάδες ευρώ.
Την ίδια στιγμή, εκτεθειμένες βρέθηκαν και μεγάλες τράπεζες απέναντι σε πελάτες τους.
Όπως έχει αποδειχθεί, η εταιρεία «365shop» λάμβανε παραγγελίες και έλεγε πως θα παραδώσει σε 4-10 ημέρες τα προϊόντα, ωστόσο αυτά δεν έφταναν ποτέ στον προορισμό τους.
Στην ουσία και χωρίς να τη σταματά η Skroutz, η εταιρεία 365shop άντλησε χιλιάδες ευρώ από εκατοντάδες καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια έγινε άφαντη.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι μηνύσεις ανέρχονται σε εκατοντάδες.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Skroutz
«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)
Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.
Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!