Έντονη δυσαρέσκεια προκάλεσε καταγγελία για καφετέρια στη Νέα Σμύρνη, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από ηλικιωμένους πελάτες να φύγουν.
Λίγο αργότερα, στην επίσημη σελίδα της καφετέριας Rusty Grail στο Facebook, αναρτήθηκε ένα μακροσκελές μήνυμα, με το οποίο η επιχείρηση ζήτησε συγγνώμη και ανακοίνωνε την απόλυση του υπεύθυνου, τον οποίο είχε προσλάβει πριν λίγες ημέρες, όπως υποστήριξε.
Πολλοί, ωστόσο, δεν πείστηκαν με την συγγνώμη της καφετέριας, καθώς, όπως τονίζουν σε σχόλιά τους κάτω από την ανάρτηση «ανάλογα περιστατικά είχαν γίνει και το καλοκαίρι».
Σύμφωνα με καταγγελία, σερβιτόρα, επικαλούμενη την πολιτική του καφέ, έδιωξε δύο ηλικιωμένους από το μαγαζί, υποστηρίζοντας ότι απαγορεύεται σε ανθρώπους αυτής της ηλικίας να κάθονται στα τραπέζια του.
Η καταγγελία έγινε από πρόσωπο που δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας
«Πέμπτη 10/11 ώρα 11:00 κάθομαι για καφέ στην πλατεία νέας Σμύρνης. Κάθομαι σε μαγαζί που δεν έχω ξανακάτσει.
Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας ηλικιωμένος που μιλάει έντονα στη σερβιτόρα και κάτι λέει "θα φωνάξω την αστυνομία, αυτό που μου λες είναι παράνομο". Ο διπλανός του εξίσου ηλικιωμένος προσπαθεί να τον ηρεμήσει -ουσιαστικά τον πείθει να φύγουν κ να πάνε αλλού. Αυτό κάνουν, φεύγουν, χωρίς να έχουν καν παραγγείλει.
Ρωτάω τη σερβιτόρα τι συνέβη και στερεοτυπικά αν πρόκειται για συχνό φαινόμενο (μου φάνηκε ως κάτι που είχε ξανασυμβεί, είχε μια οικειότητα ο έντονος διάλογος τους). Παίρνω την εξής απάντηση: "ξέρετε είναι πολιτική του μαγαζιού να απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάθονται"», κοινοποίησε μεταξύ άλλων στο Facebook, μάρτυρας του συμβάντος.
Δείτε την ανάρτησή του
Πηγή
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!