Τα αποτελέσματα της έρευνας της εταιρείας Nielsen αποκάλυψαν ότι οι Έλληνες καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα χρήματα, αλλά αγοράζουν λιγότερα αγαθά.
Συγκεκριμένα, από την έρευνα της εταιρείας για την ακρίβεια αποδείχθηκε πως οι καταναλωτές πληρώνουν έως 28% περισσότερο, αλλά αγοράζουν 2% λιγότερα αγαθά σε σχέση με το 2006.
Απογοητευτικά τα στοιχεία
Από τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας για την εταιρεία, «φάνηκε» επίσης ότι το 76% των καταναλωτών έχει επηρεαστεί από το shrinkflation, δηλαδή παίρνει μικρότερη ποσότητα στη συσκευασία, αλλά με αυξημένη τιμή.
Κοινώς, οι εταιρείες ρίχνουν την ποσότητα μέσα σε ένα απορρυπαντικό, αλλά διατηρούν την ίδια τιμή
Αυτό που αξίζει να αναφερθεί, καταληκτικά, είναι ότι τον Οκτώβριο, σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος, μειώθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών στην Ελλάδα κατά 136 εκατομμύρια ευρώ.












0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!