HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Πώς θα κυριαρχήσεις στον χώρο της εστίασης


Αν έχεις πρόσφατα ανοίξει κάποια επιχείρηση στον τομέα της εστίασης, πιθανόν να ανησυχείς για το πως θα καταφέρεις να την καθιερώσεις και να την αναπτύξεις. Ο χώρος είναι αρκετά ανταγωνιστικός και δεν είναι εύκολο μια επιχείρηση να επιβιώσει και να αναδειχθεί. Υπάρχουν, όμως, κάποια σταθερά βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις προκειμένου να βγεις νικητής στην «μάχη». Ποια είναι όμως αυτά;

Δώσε βάση στην ποιότητα


Το σημαντικότερο από όλα, είναι ό,τι σερβίρεις να είναι ποιοτικό. Επένδυσε σε καλές ποικιλίες καφέ, τις οποίες γνωρίζεις ότι προτιμάει ο κόσμος. Σημαντικό είναι επίσης, να έχεις και κάτι που να ξεχωρίζει στο menu σου. Κάτι που θα κάνει τον κόσμο να παραμιλάει. Αν καταφέρεις να διαθέτεις κάποιο ιδιαίτερο ρόφημα, χυμό ή πιάτο, το οποίο δύσκολα θα βρει κανείς αλλού, τότε σίγουρα θα προσελκύσεις πελάτες. 


Σύστημα παραγγελιοληψίας


Δεν νοείται σύγχρονη επιχείρηση στον χώρο της εστίασης που να μην επενδύει σε ασύρματη παραγγελιοληψία. Όχι μόνο θα κάνει πιο γρήγορες τις παραγγελίες, αλλά θα περιορίσει και τα λάθη. Πέρα από αυτά, η ασύρματη παραγγελιοληψία μπορεί να σε βοηθήσει να καθορίσεις και τον κατάλογο σου. Τα περισσότερα συστήματα, παρέχουν στατιστικά στοιχεία των πωλήσεων κάθε είδους. Αν κάποιο έχει πολύ χαμηλές μπορεί να αφαιρεθεί.


Social media


Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος, να προωθήσεις την επιχείρηση σου, από τα social media. Δεν είναι τυχαίο, πως όλες οι μεγάλες αλυσίδες δίνουν σημαντικό βάρος του marketing στα social media. Οι χορηγούμενες διαφημίσεις, με προσφορές και ελκυστικές εικόνες θα τραβήξουν αρκετά βλέμματα. Μια καλή παρουσία στα social media θα δώσει σημαντικό boost στην επιχείρησή σου. Μην φοβηθείς να επενδύσεις, έστω και χαμηλά ποσά στην αρχή.


Δώσε βάρος στις κριτικές


Αρκετοί άνθρωποι κοιτάνε τα reviews στο Google, πριν επισκεφτούν ένα νέο μέρος. Μπορείς να παροτρύνεις τους πιστούς σου πελάτες να αφήσουν θετικές κριτικές, προκειμένου να αυξήσεις την πελατεία σου. Όσο πιο πολλές θετικές κριτικές, τόσο το καλύτερο. Θέλεις να έχεις ένα καλό όνομα. Αν έχεις αρνητικές κριτικές, τότε πρέπει να απαντήσεις με ευγένεια. Ευχαρίστησε τον πελάτη για τον χρόνο του και παρότρυνε τον να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία. Προς θεού, μην τον διαολοστείλεις.


Κεράσματα και επιβράβευση αφοσίωσης


Εάν είσαι ακόμα στα πρώτα σου βήματα, μπορείς να δοκιμάσεις διάφορα κεράσματα. Έτσι, θα δημιουργήσεις θετικές εντυπώσεις και θα συσφίξεις τις σχέσεις σου με τους πελάτες. Θα μπορέσεις να προωθήσεις και νέα προϊόντα παράλληλα. Εφόσον, οι πελάτες γίνουν τακτικοί, επιβράβευσε τους με κουπόνια και προσφορές προκειμένου να τους δείξεις την ευγνωμοσύνη σου. 


Ο δρόμος είναι μακρύς και απαιτητικός! Μην αποθαρρύνεσαι. Αφουγκράσου τους πελάτες σου και κάνε καλή διαχείριση στις αγορές των πρώτων υλών. Είναι κανόνας στην εστίαση ότι το «πρώτο μεροκάματο» του μαγαζιού βγαίνει από τις αγορές. Καλή επιτυχία!


Συνοψίζοντας, στόχος είναι η ψυχολογία του πελάτη και η δημιουργία καλών σχέσεων. Όλα τα υπόλοιπα, θα έρθουν με σκληρή δουλειά και σωστές επενδύσεις.


10


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια