HCN Fiber Connected

Viber- Γίνετε ρεπόρτερ της Kapa News


Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Νέος ΚΟΚ, κατατίθεται μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου στη Βουλή


Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή για ψήφιση ο νέος ΚΟΚ (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας).

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος ΚΟΚ θα επιβάλλει αυστηρές ποινές σε παραβάτες που παραβιάζουν τον κόκκινο σηματοδότη, οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ, χρησιμοποιούν κινητό κατά την οδήγηση ή δεν φορούν ζώνη και κράνος.

Η βασική φιλοσοφία του νέου ΚΟΚ είναι η προστασία των μοτοσικλετιστών και η προώθηση της καθολικής χρήσης του κράνους, το οποίο χαρακτηρίζεται ως αναπόσπαστο μέσο προστασίας και κανόνας ζωής.

Τα κύρια σημεία του νέου ΚΟΚ είναι:

  • Υποχρεωτική χρήση κράνους Αυστηρές ποινές για όσους δεν φορούν κράνος, ανεξαρτήτως τύπου μοτοσικλέτας.
  • Μείωση ταχύτητας στις πόλεις Μείωση των ορίων ταχύτητας στον αστικό ιστό, καθώς η πλειοψηφία των τροχαίων ατυχημάτων με σοβαρούς τραυματισμούς ή θανάτους συμβαίνει εντός πόλεων.
  • Ασφαλείς οδοί και μικροκινητικότητα Διαμόρφωση των δρόμων ώστε να προωθείται η χρήση ποδηλάτων και πατινιών με ανώτατη ταχύτητα 25 km/h και υποχρεωτική χρήση κράνους.
  • Διευκόλυνση της κυκλοφορίας των μοτοσικλετιστών Προώθηση της ασφαλούς διήθησης κυκλοφορίας από μοτοσικλετιστές, αποφεύγοντας την κυκλοφοριακή συμφόρηση.
  • Υψηλές ποινές για συγκεκριμένες παραβάσεις Οι παραβάσεις που αφορούν τον κόκκινο σηματοδότη, τη χρήση κράνους, την κατανάλωση αλκοόλ, τη χρήση ζώνης ασφαλείας και κινητού τηλεφώνου θα τιμωρούνται αυστηρά.

Τα νέα μέτρα θα εφαρμοστούν σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια και να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα, ειδικά στους αστικούς δρόμους της χώρα μας.

Εμείς από την πλευρά μας για άλλη μια φορά θα τονίσουμε ότι το θεσμικό και νομοθετικό πλαίσιο, χωρίς τους απαραίτητους ελέγχους, καθιστά την ευαγγελιζόμενη ασφάλεια για όλους τους χρήστες του δρόμου νεκρό γράμμα. Ο υφιστάμενος ΚΟΚ αν τηρηθεί απαρέγκλιτα με καθημερινούς και επιστάμενους ελέγχους, αρκεί.

Οπότε, η ασφάλεια δεν περνά μέσα από την αυστηροποίηση των ποινών. Και όταν αναφερόμαστε σε τροχονομικούς ελέγχους, αναφερόμαστε σε όλους τους χρήστες του δρόμου. Εποχούμενους και μη. Το συμπέρασμα για την αλλαγή του KOK λοιπόν, είναι πως πρόκειται για μια επικοινωνιακή μεθόδευση χωρίς ουσία.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια