Αυξημένο αναμένεται να είναι φέτος το επίδομα θέρμανσης, ενώ η πρώτη πληρωμή προς τους δικαιούχους προγραμματίζεται να γίνει πριν από τα Χριστούγεννα.
Η ενίσχυση θα αφορά όλες τις μορφές ενέργειας, με την κυβέρνηση παράλληλα να επιδιώκει η τιμή εκκίνησης του πετρελαίου θέρμανσης να διατηρηθεί κάτω από τα 1,75 ευρώ το λίτρο.
Η πλατφόρμα myΘέρμανση της ΑΑΔΕ αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία μέσα στον Νοέμβριο, ώστε οι δικαιούχοι να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους και να δηλώσουν το είδος θέρμανσης που χρησιμοποιούν και τα στοιχεία της κύριας κατοικίας τους.
Με βάση τον μέχρι τώρα σχεδιασμό, η διαδικασία των αιτήσεων αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές Δεκεμβρίου.
Έως τις 23 Δεκεμβρίου η πρώτη πληρωμή
Η πρώτη δόση του επιδόματος για τους παλαιούς δικαιούχους αναμένεται να καταβληθεί έως τις 23 Δεκεμβρίου.
Την περασμένη χειμερινή περίοδο η προκαταβολή είχε υπολογιστεί περίπου στο 60% του ποσού που είχε λάβει κάθε δικαιούχος την προηγούμενη χρονιά.
Ωστόσο, φέτος το συνολικό ύψος της ενίσχυσης αναμένεται να αυξηθεί και έτσι δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί πώς ακριβώς θα διαμορφωθεί η προκαταβολή.
Τι αναμένεται να ανακοινωθεί στις 14 Οκτωβρίου
Η 14η Οκτωβρίου θεωρείται ημερομηνία-κλειδί για το νέο επίδομα θέρμανσης, καθώς αναμένεται να γίνουν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για το ύψος και τους όρους χορήγησής του.
Συγκεκριμένα, αναμένεται να αποσαφηνιστούν:
- το ποσοστό της αύξησης,
- τα νέα κατώτατα και ανώτατα ποσά,
- το χρονοδιάγραμμα των αιτήσεων,
- τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια,
- η ημερομηνία καταβολής της πρώτης δόσης.
Μέχρι τις τελικές ανακοινώσεις, επομένως, παραμένουν ανοιχτές οι λεπτομέρειες σχετικά με το τελικό ποσό που θα λάβει κάθε κατηγορία δικαιούχων.
Τα εισοδηματικά όρια
Με βάση τα έως τώρα δεδομένα, τα εισοδηματικά όρια διαμορφώνονται ως εξής:
- Άγαμοι, χήροι ή εν διαστάσει: έως 16.000 ευρώ
- Έγγαμοι ή μέρη συμφώνου συμβίωσης: έως 24.000 ευρώ
- Μονογονεϊκές οικογένειες: έως 29.000 ευρώ
- Προσαύξηση για παιδιά: 5.000 ευρώ για κάθε τέκνο
Εκτός από τα εισοδηματικά όρια ισχύουν και περιουσιακά κριτήρια. Η συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 200.000 ευρώ για άγαμο και τις 300.000 ευρώ για έγγαμους και μονογονεϊκές οικογένειες.
Το τελικό ύψος της ενίσχυσης και οι ακριβείς όροι χορήγησης αναμένεται να οριστικοποιηθούν με τις σχετικές ανακοινώσεις μέσα στον Οκτώβριο.









0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!