Με ανοικτή επιστολή, απευθυνόμενος στους συνδημότες τους μέσα απο τον facebook, σήμερα το πρωί, ο Δήμαρχος Πύδνας-Κολινδρού κ. Χρήστος Κομπατσιάρης, άνοιξε και επίσημα μόνιμο δίαυλο επικοινωνίας μαζί τους, θυμίζοντας ταυτόχρονα την προεκλογική του δέσμευση που μιλούσε για
"Ανοικτή πόρτα στο γραφείο του".Συγκεκριμένα έγραψε ο κ. Δήμαρχος:
"Με βαθιά πίστη στην αξία της άμεσης και ανθρώπινης επικοινωνίας, θέτω σε λειτουργία Γραμμή Επικοινωνίας Δημοτών – γιατί ο Δήμος μας χτίζεται με διάλογο, σεβασμό και συνεργασία.
Αν έχετε:
Ένα παράπονο
Ένα πρόβλημα
Μια πρόταση ή ιδέα για τον τόπο μας
Μπορείτε να επικοινωνείτε στο:
Τηλέφωνο: 23530 23008
Καθημερινά: 07:30 – 13:30
Ο στόχος μου είναι ξεκάθαρος:
Να ακούγεται κάθε φωνή
Να δίνουμε λύσεις άμεσα
Να ενισχύουμε τη διαφάνεια και τη συμμετοχή
Η δική σας καθημερινότητα, οι ανάγκες σας, οι ιδέες σας – είναι για μένα οδηγός και προτεραιότητα. Ο Δήμος μας αξίζει να είναι ανθρώπινος, λειτουργικός και σύγχρονος.
Μη διστάσετε να καλέσετε – είμαι δίπλα σας, κάθε μέρα!
Χρήστος Κομπατσιάρης
Δήμαρχος Δήμος Πύδνας Κολινδρού"Η ανάρτησή του:
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!