ANASTASIADIS
HCN Fiber Connected

Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


4χρονος κατάπιε ηρεμιστικά χάπια – Μπελάδες για τη μητέρα


Στο νοσοκομείο Αγρινίου νοσηλεύεται ένα 4χρονο αγοράκι, μετά από κατανάλωση ηρεμιστικών χαπιών.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το agrinionews, ο 4χρονος -υπό συνθήκες που ερευνώνται από τις αστυνομικές αρχές- κατανάλωσε ηρεμιστικά χάπια, χωρίς να γίνει αντιληπτό από τη μητέρα του.

Ευτυχώς, το παιδί διακομίσθηκε έγκαιρα στην παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου Αγρινίου, όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Από τις Αρχές έχει σχηματιστεί δικογραφία σε βάρος της μητέρας του 4χρονου για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια