Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Πιερίας εκφράζει την αμέριστη αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή του στον συμβασιούχο υπάλληλο του Δήμου Δίου-Ολύμπου, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών σε αρδευτικό αγωγό στη Βροντού.
Του ευχόμαστε από καρδιάς ταχεία και πλήρη ανάρρωση, και δηλώνουμε ότι θα σταθούμε δίπλα στον ίδιο και την οικογένειά του με κάθε δυνατό τρόπο.
Είναι τεράστιες οι ευθύνες όλων των κυβερνήσεων μέχρι τώρα, που θεσμοθέτησαν τις ελαστικές μορφές απασχόλησης, την αποδυνάμωση των ελεγκτικών μηχανισμών, το ξήλωμα του σταθερού ημερήσιου χρόνου.
Είναι οι ίδιο που καταδικάζουν τους Δήμους αλλά και όλες της Δημόσιες Υπηρεσίες στην χρόνια υποστελέχωση και υποχρηματοδότηση και την ίδια στιγμή φορτώνουν κάθε δυσλειτουργία που παρουσιάζεται στην ατομική ευθύνη των εργαζομένων.
Για τους εργαζόμενους είναι κυριολεκτικά ζήτημα ζωής και θανάτου να παλέψουμε πιο αποφασιστικά για την ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας στους χώρους δουλειάς, για δουλειά και ζωή με δικαιώματα.
Το ΝΤ ΑΔΕΔΥ Πιερίας απαιτεί εδώ και τώρα:
Πλήρη διερεύνηση των αιτιών του ατυχήματος από τις αρμόδιες αρχές και καταλογισμό των ευθυνών.
Μόνιμες προσλήψεις προσωπικού στους Δήμους για να σταματήσει η εντατικοποίηση της εργασίας.
Αυστηρή τήρηση όλων των προβλεπόμενων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας σε κάθε εργασιακό χώρο.
Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Η ζωή και η υγεία των εργαζομένων δεν παζαρεύονται.










0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!